Балканската дива Мила Йовович бе сред първите, които подписаха петиция, адресирана до бранда Victoria's Secret относно прекратяването на порочните практики в модния бранш. Над 100 манекенки, включително и движението Time's Up, което бе основано в края на 2017 г. с цел подпомагане на жертвите на сексуално насилие, се включиха в подписката.

Макар да признават, че Victoria's Secret не са замесени пряко в скандал, свързан с такъв вид посегателство, участниците в петицията подчертават, че брандът трябва да предприеме“ значимо действие за защита на таланта и на всички, които дръзват да работят за компанията“. Това, според документа, може да се случи, ако компанията се присъедини към програмата Respect. Създадена от Съюза на Моделите, неправителствената организация работи за „справедливото отношение, равни възможности и устойчиви практики в модната индустрия“.

Пишем днес, за да изразим притеснението си за безопасността на моделите и младите жени, които се качват на подиума за Victoria’s Secret.

През последните няколко седмици чухме няколко обвинения за сексуални посегателства, изнасилване и трафик на модели. Въпреки че тези твърдения може да не са насочени директно към Victoria's Secret, ясно е, че вашата компания играе решаваща роля за коригиране на ситуацията“, гласи част от петицията, подписана, както от Йовович, така още от известните модели Искра Лорънс, Каролин Мърфи и др.

Сред скандалите, в които бе набъркан известният бранд за луксозно бельо през последните седмици бе обвързаността на шефа на L Brands (собственик на VS) с обвинения в трафик на малолетни момичета Джефри Ъпстейн.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Обявиха Наоми Кембъл за модна икона

Супермоделът Наоми Кембъл получи специално отличие в рамките на церемонията по връчването на Британските модни награди. От състоялото се в Лондон събитие красавицата си тръгна с „Модна икона“.

Джоан Колинс е новото лице на Valentino

Актрисата Джоан Колинс е новото лице на световноизвестния бранд Valentino. 86-годишната звезда е част от коледната рекламна кампания на марката и за целта позира в ослепителна дантелена червена рокля, вдъхновена от участието й в сериала „Династия“.