Първият шоурум на Mercedes-Benz с уникална за пазара концепция, комбинираща луксозни автомобили и богата колекция от аксесоари на едно място, отвори врати в столичния търговски център „София Ринг Мол”. Проектът на официалния вносител на марката у нас - „Силвър Стар”, се отличава с модерен дизайн и изискан стил, като цели да предостави различно изживяване за любителите на германската премиум марка близо до тяхното ежедневие. В новия шоурум компанията предлага селекция от над 200 вида аксесоари, сред които дрехи, шапки, куфари, парфюми, часовници и велосипеди. Любителите на премиум марката могат да изберат и поръчат допълнително от над 1000 артикула в каталога на Mercedes-Benz.

На разположение за тестово шофиране всеки ден от седмицата има 10 автомобила. Желаещите да си подарят изживяването да тестват Mercedes-Benz могат да избират от най-новите модели на марката като компактните A-клас и B-клас, любимите E-клас и CLA, както и високопроходимите модели GLE, GLC и GLS. Със съдействието на обучени консултанти клиентите ще се запознаят отблизо с продуктовата гама и ще научат повече за характеристиките на автомобилите Mercedes-Benz, които „Силвър Стар” предлага на българския пазар. В бъдеще компанията ще представя различни нови модели за тест-драйв на място.

Новият проект е част от дългосрочните инвестиции на генералния дистрибутор на Mercedes-Benz в страната. От стъпването си на пазара през пролетта на 2017 година до момента компанията „Силвър Стар” е вложила над 25 милиона евро в развиването на своята дейност у нас, като разполага също с демонстрационни автомобили на стойност 2,5 милиона евро.

„Нашата нова локация дава възможност на всеки посетител на мола да се докосне до света на Mercedes-Benz отблизо. „Силвър Стар” е първата компания в региона, която реализира подобен проект за германската автомобилна марка като концепция. Вярваме, че „София Ринг Мол” е правилното място за него – близо до нашите клиенти и техните очаквания за едно ново преживяване”, сподели по време на откриването Ролф-Юрген Заерле, главен изпълнителен директор на „Силвър Стар”.

„Стараем се във всеки един аспект да привличаме водещите световни марки. Ето защо за нас е особено вълнуващо да работим заедно с екипа на „Силвър Стар” за представянето на Mercedes Benz, точно където техните целеви клиенти прекарват по-голямата част от свободното си време – тук в „София Ринг Мол”. Добре дошъл, Mercedes-Benz”, каза Димитриос Папулис, изпълнителен директор на мола.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

Цялостна модернизация за Suzuki Vitara

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

През 1988 година беше представено първото поколение на Suzuki Vitara. Този автомобил е еднакво добре пригоден за движение в града и за приключения извън пътя. През 2015 г. у нас дебютира настоящото четвърто поколение на Suzuki Vitara, което вече е компактен кросоувър с носеща каросерия и електронна система за задвижване на всички колела 4WD. Неотдавна Suzuki Vitara получи модернизация, която подобри автомобила във всяко едно отношение. Обновеният кросоувър се отличава със свежа визия на екстериора, подобрен интериор и по-богато оборудване.

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

310 км автономен пробег за електрическото Peugeot e-2008

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

Новото Peugeot e-2008 е първият изцяло електрически кросоувър на френската марка. Външно електрическата версия на 2008 се различава от кросоувърите с двигатели с вътрешно горене по липсата на изпускателни тръби отзад. Емблемата на Peugeot с лъва върху решетката на електрическия модел е със зелен оттенък, като в зависимост от осветлението играе със сини нюанси. Специалната зелена буква „e” е поставена в хрилете на предните калници и в задната част преди логото 2008. В електрическото Peugeot e-2008 зад капака на резервоара има гнездо за кабел на зарядно устройство.

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.