Маргаритов: Основните потребителски оплаквания са от онлайн поръчки

Маргаритов: Основните потребителски оплаквания са от онлайн поръчки

Наблюдава се най-вече увеличаване на активността на обажданията на телефона на потребителя. Има пренасочени обаждания и от телефон 112. Основните оплаквания са свързани с поръчки по интернет на стоки от първа необходимост, които са дефицитни. Това заяви пред Нова телевизия председателят на КЗП Димитър Маргаритов.

"Може би това е най-критичната точка, по която трябва да се работи. В социалните мрежи е доста лесно някой да си направи профил, който след няколко дни да изтрие. Да събере поръчки за кратко време и след това или да достави нещо съвсем различно, или изобщо да не достави стока", обясни той.

Маргаритов призова потребителите, ако решат да купуват такива стоки от интернет, да е от сайтове, които имат надеждна информация и пряка връзка с търговеца.

Контролът е затегнат изключително много. Ние, РЗИ и НАП имаме съвместни екипи, до момента са извършени над 300 проверки в цялата страна и на търговски обекти, и на аптеки. Имахме случаи, в които или не е обявена коректна цена, или изобщо не е обявена такава. Следим и онлайн пространството. Имаме няколко случая на продажба на лекарства по интернет, сезирали сме комисията по лекарства", обясни той.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.