Приходите на туристическия отрасъл в Китай за седемте дни празненства за Лунната нова година (от 4 до 10 февруари) са достигнали 513,9 млрд. юана (над 76,2 млрд. долара), което е повишение с 8,2% на годишна основа, съобщи днес Китайската централна телевизия.

Още по темата:

Според медията за седмицата новогодишни празници китайците са извършили над 415 милиона пътувания в страната, което е растеж със 7,6% спрямо 2018 г. Над 40% от пътуващите са предпочели да посетят музеи и традиционни туристически забележителности.

Лунната нова година е основният семеен празник в Китай, който традиционно се посреща с роднини и приятели. По принцип през празничната седмица китайците пътуват из страната или в чужбина. Сред най-популярните външни направления тази година са Южна Корея, Тайланд и Япония.

Новата година по лунния календар настъпи на 5 февруари и ще продължи до 25 януари 2020 г. Тя е под символа на жълтия земен глиган.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Министър Ангелкова със Златен приз за утвърждаване на България като дестинация за качествен туризъм

На церемония в рамките на Международното туристическо изложение „Ваканция&СПА експо“ министър Николина Ангелкова получи Златен приз на сп. „Туризъм и отдих“ за утвърждаване на България като целогодишна дестинация за качествен туризъм, съобщиха от ресорното ведомство.

Високи цени качиха търсенето „на зелено“

Заради поскъпналите цени на жилищата през 2018-а някои купувачи са се отказали от намерението си да си купят готов апартамент и са се насочили към покупка „на зелено“.