Приходите на туристическия отрасъл в Китай за седемте дни празненства за Лунната нова година (от 4 до 10 февруари) са достигнали 513,9 млрд. юана (над 76,2 млрд. долара), което е повишение с 8,2% на годишна основа, съобщи днес Китайската централна телевизия.

Още по темата:

Според медията за седмицата новогодишни празници китайците са извършили над 415 милиона пътувания в страната, което е растеж със 7,6% спрямо 2018 г. Над 40% от пътуващите са предпочели да посетят музеи и традиционни туристически забележителности.

Лунната нова година е основният семеен празник в Китай, който традиционно се посреща с роднини и приятели. По принцип през празничната седмица китайците пътуват из страната или в чужбина. Сред най-популярните външни направления тази година са Южна Корея, Тайланд и Япония.

Новата година по лунния календар настъпи на 5 февруари и ще продължи до 25 януари 2020 г. Тя е под символа на жълтия земен глиган.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Електронното ще поевтинява

Поскъпва обслужването на гише в банките

Електронното ще поевтинява

Таксите за обслужване в банковите клонове ще се увеличат в скоро време. Това ще стане за сметка на по-евтино електронно банкиране, за да може клиентите да се насочат към дигиталните банкови услуги. Това каза шефът на Асоциацията на банките в България (АББ) Петър Андронов за bTV.

Financial Times: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор

България привлича голям обем чуждестранни инвестиции "на зелено" в сферата на информационните и комуникационните технологии (ИКТ). Така тя допринася за по-мащабно увеличение на трансграничния приток на инвестиции, пише вестник Financial Times.

Августин Миланов, Виваком: Жените имат „радар“ за добрата оферта

Българските потребители вече възприеха предимствата, които дава този канал - 24/7 възможност да влязат, да разгледат дори в триизмерен режим, да прочетат подробно ревю и изберат най-подходящото устройство за себе си, коментира тенденциите в онлайн пазаруването Августин Миланов, старши мениджър „Дигитален и търговски маркетинг“ във Виваком.