Приходите на туристическия отрасъл в Китай за седемте дни празненства за Лунната нова година (от 4 до 10 февруари) са достигнали 513,9 млрд. юана (над 76,2 млрд. долара), което е повишение с 8,2% на годишна основа, съобщи днес Китайската централна телевизия.

Още по темата:

Според медията за седмицата новогодишни празници китайците са извършили над 415 милиона пътувания в страната, което е растеж със 7,6% спрямо 2018 г. Над 40% от пътуващите са предпочели да посетят музеи и традиционни туристически забележителности.

Лунната нова година е основният семеен празник в Китай, който традиционно се посреща с роднини и приятели. По принцип през празничната седмица китайците пътуват из страната или в чужбина. Сред най-популярните външни направления тази година са Южна Корея, Тайланд и Япония.

Новата година по лунния календар настъпи на 5 февруари и ще продължи до 25 януари 2020 г. Тя е под символа на жълтия земен глиган.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

БДЖ продава лимузина на четвърт век за 60 бона

Ретро лимузина Mercedes Е500 на четвърт век продават железниците. Мощното возило ще смени собственика си срещу поне 63 197 лева, става ясно от обявление на „Холдинг БДЖ“ в печатно издание.

Храним прасето само в специални дрехи

Стопаните ще трябва да отиват да хранят прасетата си облечени в дрехи, които ще използват само за целта. Това е една от мерките за биосигурност в кочините тип „заден двор“, които обмисля земеделското министерство за намаляване на рисковете от епидемии, научи „Монитор“.

Innowave Summit 2019 събира във Варна светила от бизнеса

Мащабната конференция Innowave Summit 2019 ще се проведе за поредна година във Варна на 18 и 19 октомври в Двореца на културата и спорта. Форумът ще събере в морската ни столица световни брандове като Amazon, eBay, Trip Advisor, Booking, CNN, Alibaba.com, както и фондове за рисков капитал от три континента, с инвестиционно портфолио от над 100 млн. долара.