Линкедин спира китайската си версия

Линкедин спира китайската си версия

Социалната мрежа LinkedIn, собственост на „Майкрософт“, обяви в четвъртък, че ще прекрати версията на приложението си в Китай и вместо това по-късно тази година ще пусне ново, предлагащо обяви за работа, и наречено InJobs.

„Взехме решение да премахнем сегашната локализирана версия на LinkedIn, чрез което хората в Китай имат достъп до глобалната ни платформа. Въпреки че постигнахме успех в подпомагането на китайските членове да намерят работа и икономически възможности, не открихме същото ниво на успех в по-социалните аспекти на споделянето и информираността. Ние също сме изправени пред значително по-конкурентна среда за работа и по-сериозни изисквания за съответствие в Китай“, заяви Мохак Шроф, старши вицепрезидент на компанията, в пост в своя профил.
Междувременно LinkedIn заяви, че също така ще продължи да работи с китайския бизнес, за да помага откриването на икономически възможности.
„Решението ни да стартираме локализирана версия на LinkedIn в Китай през февруари 2014 г. беше водено от нашата мисия да свържем световните професионалисти, за да ги направим по-продуктивни и успешни, и през последните седем години предоставяме различни услуги и продукти на членовете и клиентите ни. През това време открихме също, че търсенето на работа е основна причина членовете ни в Китай да използват нашата локализирана версия“, заявява Лу Дзиен, президент на LinkedIn China, в писмо до Global Times.
LinkedIn влезе в Китай през 2014 г. До 2019 г. той имаше 44 милиона потребители в страната, което го направи третата по големина потребителска база на LinkedIn след САЩ и Индия.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.