Лидл България откри два нови магазина в София в рамките на един ден, с които обектите вече наброяват 97 в цялата страна. Вторият двуетажен Lidl в София посреща своите посетители на мястото на бившия пазар на Сточна гара (бул. „Васил Левски“ №152), а живущите в близост до „канала“ имат една централна и удобна локация за любимите си Lidl продукти в новия магазин на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169, непосредствено преди ул. „Оборище“.

В унисон с устойчивите практики на веригата най-новият Lidl магазин на Сточна гара е построен с идея да отговори в максимална степен на изискванията и предпочитанията на потребителите. Обектът е проектиран на две нива, осигурявайки повече пространство и удобства в този гъсто населен градски район и е вторият от този тип в София след магазина в кв. Борово. На първото ниво има отворен паркинг за клиенти на магазина, както и входно преддверие с ескалатори и асансьор за клиенти за връзка с втория етаж. На второто ниво се намира търговската зала с прилежащата към нея пекарна за хляб и хлебни изделия, административните и социални помещения и зоната за прием на стоки. Обектът разполага с търговска площ от близо 1500 кв. м. и с паркинг със 104 паркоместа. Специално място в новия магазин е отделено върху обособяването на информационен кът - той се намира на входа до ескалаторите, където са представени макети, визуализиращи историческото минало на района, върху който е построен днешният магазин. През 1931 г. на същото място е открита Сточна гара, а по-късно през 1952 г. и първото в България тролейбусно депо. Макетите са изработени в сътрудничество със Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура".

Магазинът на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169 е създаден съобразно изискванията за магазини, които се помещават в супер централни градски части. Обектът е проектиран така, че да отговоря на нуждите на клиентите и да не натоварва допълнително градската среда в този столичен район. Новият магазин ще бъде удобна локация за ежедневно пазаруване на живущите в района с обща площ от над 1400 кв. м. и функционална търговска зала от над 800 кв. м., която дава прегледност на презентираните разнообразни хранителни и нехранителни стоки, отличаващи се с оптималното съотношение качество - цена в Lidl.

По повод откриването на двата си най-нови магазина в София веригата обяви, че осигурява още един ден гарантирана почивка на официален празник на своите служители. От 2020 г. - освен на Коледа 25.12. и Нова година 01.01. - служителите в магазините на Lidl вече ще почиват и на още един официален празник – Великденската неделя. По този начин компанията осигурява възможност за допълнително време с близките хора на един голям и традиционно семеен празник.

„Допълнителният трети почивен ден за колегите в магазините е израз на първо място на нашата благодарност за тяхната неуморна ангажираност, както и възможност да отбележат със семействата си този повод. Това наше решение е само поредната стъпка от постоянните ни усилия да осигуряваме допълнителни възможности на нашите служители да се чувстват добре на работното си място и да подобряват баланса между работа и личен живот. Lidl е първата верига, която въвежда този трети официален почивен ден за своите магазини и искрено вярвам, че нашите клиенти подкрепят една подобна мярка, както и се надявам това да се превърне в коректна работодателска практика на пазара“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Във връзка с откриването на новите магазини Лидл България планира и редица дейности по облагородяване на районите около обектите, за да може да осигури повече удобство и комфорт на потребителите, както в новоизградените обекти, така и по пътя до тях. Плановете на компанията включват обособяване на парково пространство около кръговото кръстовище на Сточна гара с цветна аранжировка и пейки; реконструкция на близо 400 кв. м. общински тротоари, както и облагородяване на спортна площадка на ул. "Богдан" чрез поставяне на нова настилка на игрището, подмяна на мрежи, огради, футболни врати, баскетболни кошове и цялостно изграждане на детска площадка на ул. "Цар Симеон", предназначена за по-малки деца, с ударопоглъщаща настилка, катерушки, пейки и озеленяване.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

След фалита на „Захар-Био" в Русе продават имоти

Над 100 семейства могат да останат на улицата след фалита на завод „Захар-Био" в Русе. В момента е започнала процедура по обявяването в несъстоятелност на предприятието, чийто дълг надхвърля 14 млн. лева. За да покрият задълженията, кредиторите са принудени да продадат материалните активи, включително и ведомствените жилища, което притеснява хората, които от години живеят в тях.

VIVACOM запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар

За шеста поредна година VIVACOM запазва лидерско място на българския телеком пазар с общи приходи от 948 милиона лева в края на 2018 г., което е 6.6% повече спрямо 2017 г. Телекомът отбелязва и устойчив ръст от 12.8% в коригираната EBITDA до общо 359,8 милиона лева, докато разходите за инвестиции нарастват с 3.6% до 187.5 млн. лв.

„Уолмарт“ с нова услуга - доставя продукти до дома и ги подрежда в хладилника

Компанията „Уолмарт“, която се опитва да се превърне в достойна конкуренция на „Амазон“ в доставките по домовете, обяви, че нейните служители не само ще доставят покупките до домовете на клиентите, но и ще ги подреждат в хладилника, предаде Франс прес.