Юбилейният 90-и магазин на Lidl в страната отвори врати днес в Пловдив. Това е 7-и обект на веригата в града, с което той се нарежда веднага след столицата по брой магазини.

„С откриването на 90-ия ни магазин уверено вървим към това да бъдем по-близо до потребителите, предлагайки на все повече хора нашия богат асортимент от качествени продукти с оптимално съотношение качество-цена. Радвам се, че юбилейният ни магазин е именно в Пловдив, където пловдивчани ни показват, че се движим в правилната посока, като ни избират за своето ежедневно или седмично пазаруване“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Най-новият магазин Lidl се намира в Ритейл Парк Пловдив и отговаря на концепция на марката, фокусирана върху по-модерни и по-удобни магазини за клиентите и служителите. Магазинът се отличава с модерен вътрешен дизайн, широки и удобни коридори, много по-прегледна и удобна подредба на стоките. Целта е да превърне пазаруването в лесно и приятно занимание, съобразно изискванията и предпочитанията на потребителите.

Един от символите на културния живот в града - Капана фест, бе сред специалните гости на откриването на най-новия магазин на веригата в Пловдив. Капана фест осигури част от своите атракциони на място в магазина, за да допринесат за празничното настроение на първите клиенти. Освен много забавления, първите клиенти на 90-ия обект на Lidl имаха шанса да се снимат за спомен с кулинарните експерти шеф Иван Манчев и шеф Таньо Шишков, както и да се възползват от допълнителни предложения на атрактивни цени, талони с отстъпки и още много изненади.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Предприемачи прогнозират по-малко инвестиции в промишлеността през 2020 г.

Инвестиционната бизнес анкета на Националния статистически институт, проведена сред предприемачи през октомври 2019 г., показва, че предприемачите очакват инвестициите през настоящата година да са с 10,5% по-малко в сравнение с предходната 2018 г.

Масово овощарите в Кюстендилско ги продават за ракия

Свръх производството на ябълки срина изкупната им цена

Масово овощарите в Кюстендилско ги продават за ракия

Свръх производството на ябълки срина изкупната им цена в Кюстендилско, оплакаха се местни земеделски производители. Те са принудени да продават продукцията си срещу 10 ст. за кг. на местния Винпром, където ги приемат за преработка на ишлеме срещу ракия.