Lidl оглави категорията „Търговски вериги“ в класацията на Superbrands

Lidl оглави категорията „Търговски вериги“ в класацията на Superbrands

Lidl оглави категорията „Търговски вериги“ в последното издание на класацията на Supebrands в резултат от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар. За първи път веригата влиза в Топ 20 на Supebrands и е определена от потребителите за водещия бранд в сектора, като най-важните за тях критерии при избора им са грижата за клиентите и страната на произход на марката.

Проучването се провежда за седма поредна година у нас по повод на новото издание на програмата Superbrands Bulgaria 2019/2020.
Лидл България стартира своята дейност през 2010 г., като компанията от тогава насам се разраства със силна динамика.

Днес търговската верига има 95 магазина в 47 града

в страната, два логистични центъра (в с. Равно поле, София, и в с. Кабиле, Ямбол) и над 2700 служители. От стъпването си на българския пазар досега компанията активно работи в подкрепа на едно от характерните предимства на Lidl – да предлага най-доброто съотношение качество-цена.
Оптималното съотношение качество-цена е сред характерните предимства на Lidl и една от ключовите причини за постоянно нарастващия брой клиенти на веригата. Добавяйки удобните локации, прегледната стокова подредба, добре селектирания асортимент и разнообразието от собствени марки, Лидл България се превръща в модерния дискаунтър, който потребителите предпочитат. Резултатите от последното издание на програмата Superbrands са именно доказателството за успешната реализация на политиката на компанията за постигане на високо ниво на удовлетвореност на потребителите.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Изборът на най-любимите марки се осъществява на два етапа: чрез тайно гласуване на членовете на независимото експертно жури и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение и с цел да се осигури максимална обективност те не оценяват марки, с които са свързани, или брандове на свои конкуренти.
Националното гласуване на потребителите в интернет се осъществява от водещия Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. В гласуването са участвали над 2000 мъже и жени от цялата страна.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.