Лидл България започна строежа на 100-ия си магазин в страната. Юбилейният обект ще зарадва жителите на iстоличния кв. Княжево в началото на следващата 2020 г., когато компанията ще има и още един повод за празнуване – своята 10-та годишнина на българския пазар.

Новият филиал ще предложи всички характерни за Lidl предимства – удобна локация, обширен паркинг, простор и уют, лесна и удобна подредба на стоките, както и богато портфолио от висококачествени продукти с оптимално съотношение качество-цена.

Водена от желанието да предложи най-характерните за хранителната верига предимства, Лидл България ще продължи своята експанзия. Догодина компанията ще открие поне 5 нови обекта, като фокусът отново ще бъде върху по-големите градове и Черноморието.

През 2019 отвориха врати общо 7 Lidl магазина, като част от тях бяха в напълно нови локации, като Св. св. Константин и Елена, Поморие и Царево. В София компанията откри 3 магазина в по-централни райони, изцяло съобразени с изискванията на градската среда и предпочитанията на потребителите.

Едновременно с това, компанията продължава и с грижата за съществуващата магазинна мрежа като инвестира и в реновирането на настоящите си магазини. Програмата за реновиране включваше общо 60 магазина, като през 2019 бяха реновирани и последните 18 обекта. Така модернизацията вече е факт във всички магазини на Lidl. Повече простор и комфорт за клиентите и служителите, внедряване на най-съвременна техника и оборудване, както и цялостна подмяна на осветлението с енергоспестяващо LED осветление с цел подобряване на енергийната ефективност са част от мерките при обновяването, които допринасят за модерната визия и устойчивото и отговорно присъствие на Lidl в цялата страна.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Лидл България и Асоциация „Родители“ с инициатива за здравословно хранене в училище

Лидл България в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на министерство на образованието и науката стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата от първи до четвърти клас. Свежото й наименование е „Умници гладници“ и има за цел по забавен и интересен начин да представи темата за балансираното хранене в училище. Инициативата ще обхване над 100 училища в областите София, Пловдив и Варна.

United Group купува Vivacom

Балканската телекомуникационна и медийна компания United Group обяви, че има съгласие за придобиването на водещия български телекомуникационен оператор Vivacom. Сумата на сделката все още не е разкрита, но според различни източници става въпроса за 1.2 млрд. евро, пише Reuters.