Лидл България се нарежда на пето място в класацията за най-желаните работодатели сред работещите хора в страната. Това показват резултатите от първото и единствено по рода си национално проучване – Employer of Choice, организирано от To The Top Agency.

Лидл България е единствената хранителна верига, която попада в ТОП 10 на класацията, което допълнително затвърждава силното й присъствие като работодател в бързооборотния сектор. Това е поредното признание за компанията, след като само преди броени дни студентите също наредиха веригата сред най-желаните работодатели в класацията Graduate Survey.

Над 12 000 души от цяла България взимат участие в проучването Employer of Choice в периода 14 януари – 15 май 2019. Изразявайки личните си предпочитания за №1 желан работодател и мнението си за него в онлайн анкета, те формират класацията ТОП 50 за най-предпочитаните работодатели у нас.

„Изключително сме щастливи и благодарни за тази висока оценка. Заедно с признанието, което получихме само преди дни от младите хора в проучването Graduate Survey, това 5-то място е доказателство, че работодателските практики, които налагаме, допринасят за положителното развитие на трудовия пазар у нас. Присъствието на Лидл България като един от най-динамично развиващите се работодатели и компания, която подхожда с изключителна отговорност във всичко, което прави, е резултат от дългогодишни и целенасочени усилия, в които ще продължаваме да инвестираме и занапред“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Проучването Employer of Choice се провежда веднъж годишно и показва как компаниите са възприемани като работодател сред работещите хора в България. Участниците оценяват избрания от тях работодател по серия от критерии като репутация, работна среда, възможности за кариерно развитие, заплата, сигурност, култура, лидерство, социална отговорност, продукти, услуги и други.

Безспорно за положителната оценка, която Лидл България получава от работещите хора в страната, допринася цялостният имидж на компанията. В продължение на вече 9 години на българския пазар веригата се утвърждава като модерен smart discounter, който предлага висококачествени продукти с оптимално съотношение качество-цена, коректен и надежден работодател на над 2 700 души в цялата страна, както и социално отговорна компания, чийто политики и активности допринасят за един пълноценен и по-качествен начин на живот.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

За втори пореден месец през юни инфлацията се забавя

За втори пореден месец месечната инфлация забавя ускорението си като през юни, отчете Националният статистически институт (НСИ) дефлация от 0,6% спрямо май. Ръстът в потребителските цени през миналия месец е най-ниският през тази година и падна под 3% до 2,8% на годишна база. Инфлацията от началото на годината (юни 2019 г. спрямо декември 2018 г.) е 1,2%. Средногодишната инфлация за периода юли 2018 - юни 2019 г. спрямо периода юли 2017 - юни 2018 г. е 3,3%.

Осъдиха Гърция за намален акциз върху ракия

Европейският съд осъди Гърция за прилагането на намален акциз върху домашната ракия ципуро, пише „Катимерини”. Както бе решено, намаленият акциз е несъвместим със законодателството на Общността.