Лидл България се нарежда на пето място в класацията за най-желаните работодатели сред работещите хора в страната. Това показват резултатите от първото и единствено по рода си национално проучване – Employer of Choice, организирано от To The Top Agency.

Лидл България е единствената хранителна верига, която попада в ТОП 10 на класацията, което допълнително затвърждава силното й присъствие като работодател в бързооборотния сектор. Това е поредното признание за компанията, след като само преди броени дни студентите също наредиха веригата сред най-желаните работодатели в класацията Graduate Survey.

Над 12 000 души от цяла България взимат участие в проучването Employer of Choice в периода 14 януари – 15 май 2019. Изразявайки личните си предпочитания за №1 желан работодател и мнението си за него в онлайн анкета, те формират класацията ТОП 50 за най-предпочитаните работодатели у нас.

„Изключително сме щастливи и благодарни за тази висока оценка. Заедно с признанието, което получихме само преди дни от младите хора в проучването Graduate Survey, това 5-то място е доказателство, че работодателските практики, които налагаме, допринасят за положителното развитие на трудовия пазар у нас. Присъствието на Лидл България като един от най-динамично развиващите се работодатели и компания, която подхожда с изключителна отговорност във всичко, което прави, е резултат от дългогодишни и целенасочени усилия, в които ще продължаваме да инвестираме и занапред“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Проучването Employer of Choice се провежда веднъж годишно и показва как компаниите са възприемани като работодател сред работещите хора в България. Участниците оценяват избрания от тях работодател по серия от критерии като репутация, работна среда, възможности за кариерно развитие, заплата, сигурност, култура, лидерство, социална отговорност, продукти, услуги и други.

Безспорно за положителната оценка, която Лидл България получава от работещите хора в страната, допринася цялостният имидж на компанията. В продължение на вече 9 години на българския пазар веригата се утвърждава като модерен smart discounter, който предлага висококачествени продукти с оптимално съотношение качество-цена, коректен и надежден работодател на над 2 700 души в цялата страна, както и социално отговорна компания, чийто политики и активности допринасят за един пълноценен и по-качествен начин на живот.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Всеки четвърти у нас не е ползвал Интернет

В ерата на цифровите технологии всеки четвърти човек у нас никога не е използвал Интернет. Данните са идват от изследване на Националния статистически институт (НСИ) за потреблението на информационни и комуникационни технологии в домакинствата през 2019 г.

Двойно повече мегабайти за избрани планове SMART от VIVACOM

Мобилни планове на VIVACOM от SMART M+ нагоре вече са с двойно повече МВ на максимална скорост за първите 6 месеца на договора. Плановете имат включен достъп до интерактивния медиен портал TV GO за различен период от време спрямо тарифния план.

Танева: Пилешко със салмонела не е влязло в търговската мрежа

Охладеното полското пилешко месо със салмонела е иззето от БАБХ и нито килограм от него не е стигнало до потребителите и не е влязло в търговската мрежа, обяви земеделският министър Десислава Танева пред журналисти. Общо полският производител е внесъл 544 тона, но в 109 тона са открити вредни микроорганизми.