От днес с #LidlGreenChallange компанията отправя предизвикателство към известни инфлуенсъри да споделят как намаляват количеството използвана пластмасата в своето ежедневие. По този нестандартен начин Лидл България отново привлича вниманието на потребителите към темата за редуциране на пластмасата.

Като част от дългосрочните усилия в тази област, в началото на 2018 г. компанията постави силен фокус върху грижата за природата и обяви за своя цел да намали с 20% използваната пластмаса при опаковките на продукти собствена марка до 2025 г. С предприетите мерки от обявяването на целта до днес Лидл България спестява над 40 тона пластмаса на годишна база. В допълнение компанията ще спести още 34 тона пластмаса на годишна база след прекратяване продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба, планирано за края на 2019 г.

Само преди месец компанията анонсира и друга амбициозната цел, а именно 100% рециклируемост на пластмасовите опаковки на продуктите собствена марка до 2025 г., като така се стреми да постигне още по-добри резултати в грижата за околната среда.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

A1 и Община Монтана подписаха договор за интелигентно сметосъбиране

A1 ще внедри система за интелигентно сметосъбиране с аналитични функции в Монтана. Днес между компанията и Община Монтана бе подписан договор за изпълнение на проекта. Той ще е първият в страната осъществен с помощта на Narrowband Internet of Things (NB-IoT) - технологичен стандарт, който свързва широка гама от устройства, машини и услуги с помощта на клетъчни телекомуникационни технологии.

А1 организира първия 5G финал по Counter-Strike:GO по време на Aniventure Comic Con 2019

А1 организира първите финали в България по състезателен гейминг на 5G мрежа. На 14 и 15 септември компанията пусна 5G мрежа за изложението Aniventure Comic Con 2019, което се проведе в Inter Expo Center. Тя беше използвана за провеждането на първия 5G финал по Counter-Strike:GO, част от собствената гейминг лига на компанията – A1 Gaming League. 5G беше достъпна за потребителите на изложението с помощта на 5G смартфони, осигурени от А1. По време на A1 Gaming League се проведоха и демонстративни мачове на 5G между победителите по Clash Royale и Brawl Stars от лигата и влогъра Слави Панайотов.

А1 провежда финалите на A1 Gaming League през 5G мрежа по време на Aniventure Comic Con 2019

А1 ще проведе следващия тест на 5G на Aniventure Comic Con 2019 и финалите на най-голямата гейминг лига у нас - A1 Gaming League, които ще се проведат в Inter Expo Center на 14 и 15 септември. Компанията ще покаже една от възможностите на 5G за ниско времезакъснение, като осигури 5G свързаност за финалите по League of Legends и Counter-Strike:GO. Също така по време на двудневното събитие влогърът Слави Панайотов от The Clashers ще играе демонстрационни срещи на 5G смартфони с победителите от турнирите по Clash Royale и Brawl Stars.