Лидл България с ново предизвикателство в социалните медии

Лидл България с ново предизвикателство в социалните медии

От днес с #LidlGreenChallange компанията отправя предизвикателство към известни инфлуенсъри да споделят как намаляват количеството използвана пластмасата в своето ежедневие. По този нестандартен начин Лидл България отново привлича вниманието на потребителите към темата за редуциране на пластмасата.

Като част от дългосрочните усилия в тази област, в началото на 2018 г. компанията постави силен фокус върху грижата за природата и обяви за своя цел да намали с 20% използваната пластмаса при опаковките на продукти собствена марка до 2025 г. С предприетите мерки от обявяването на целта до днес Лидл България спестява над 40 тона пластмаса на годишна база. В допълнение компанията ще спести още 34 тона пластмаса на годишна база след прекратяване продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба, планирано за края на 2019 г.

Само преди месец компанията анонсира и друга амбициозната цел, а именно 100% рециклируемост на пластмасовите опаковки на продуктите собствена марка до 2025 г., като така се стреми да постигне още по-добри резултати в грижата за околната среда.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.