Лидл България получи две сериозни отличия в петото издание на Годишните награди на B2B Media. Инициатива „Ти и Лидл за по-добър живот“ взе първо място в категория „Социално-отговорна кампания на годината“, а проектът „Lidl Неделя в Музейко“ бе отличен с първа награда в категория „Социален проект“.

„Тези награди са поредното признание за две от нашите ключови инициативи – израз на социално отговорната ни политика. Те ни мотивират не само да продължим още по-усилено да работим в тази посока, но и да търсим все по-иновативни похвати, с които да постигаме по-значими и устойчиви резултати. Отговорността и устойчивото развитие са в основата на бизнес модела на Lidl и затова вярваме, че като един от лидерите на пазара, ние трябва също така да сме и пример по отношение на социално отговорните практики“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Чрез инициативата „Ти и Лидл за по-добър живот“ компанията подкрепя социално значими проекти на граждански организации в цялата страна и има за цел да помага на хората в различните региони в страната да водят по-качествен и пълноценен на живот, като финансира проекти в следните 4 области: образование, околна среда, култура и историческо наследство и активен начин на живот. До момента са реализирани две издания на инициативата, в резултат на които 51 проекта в 27 населени места в цялата страната получиха общо финансиране от над 390 000 лв. В момента тече подбора на проекти, които ще бъдат финансирани в третото издание на инициативата.

„Lidl Неделя в Музейко“ е съвместна инициатива на Лидл България и детски научен център Музейко, благодарение на която всяка втора неделя от месеца деца и родители посещаваха центъра на символичната цена от 2 лева. Така „Lidl Неделя в Музейко“ даде възможност необятният свят на науката да бъде още по-достъпен за малки и големи. Съвместната инициатива е част от програмата Lidl за твоето дете, която включва серия от активности в три основни области: здравословно и балансирано хранене, активен начин на живот и образование и развитие на талантите. Именно в тези три посоки са разработени и поредица от събития, които по интересен начин да запознаят децата с ползите от балансираното хранене, активния начин на живот и да развият техния креативен потенциал. След 2 години активна дейност в детския научен център Музейко, инициативата предстои да тръгне на обиколка из България, за да направи още по-достъпни знанията за децата из цялата страна.

Конкурсът на B2B Media се провежда за пета поредна година и цели да отличи най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорните кампании, използващи иновативното мислене за постигане на значими резултати.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Теглим 10% повече летни кредити

От началото на лятото изтеглените кредити са с една десета повече, отколкото за същия период на миналата година, научи „Монитор“.

За втори пореден месец през юни инфлацията се забавя

За втори пореден месец месечната инфлация забавя ускорението си като през юни, отчете Националният статистически институт (НСИ) дефлация от 0,6% спрямо май. Ръстът в потребителските цени през миналия месец е най-ниският през тази година и падна под 3% до 2,8% на годишна база. Инфлацията от началото на годината (юни 2019 г. спрямо декември 2018 г.) е 1,2%. Средногодишната инфлация за периода юли 2018 - юни 2019 г. спрямо периода юли 2017 - юни 2018 г. е 3,3%.