Лидл България отправя предизвикателство към всички свои потребители с цел да направи пазаруването още по-добро. Желаещите да се включат трябва да оценят пазаруването си в търговската верига.

Чрез провеждане на томбола на случаен принцип от всички участници, регистрирали се в рамките на съответния месец се определя един, който печели един от 20-те ваучера на стойност 20 лева за пазаруване в Lidl, както и възможност за участие в томбола за голямата награда - сокоизстисквачка Silvercrest.

За да се включи в анкетата „Твоето мнение“, всеки желаещ трябва да пазарува в магазините на веригата в страната до 29.02.2020 г. за минимум 1 лев, да регистрира касовата бележка на https://www.lidl.bg/anketa и да отговори на няколко въпроса. Печелившите участници за съответния месец се обявяват в началото на всеки следващ месец на томболен принцип.

Всички ентусиасти могат да участват неограничен брой пъти в предизвикателството, при условие че за всяко участие регистрират различна касова бележка. Всеки от тях следва да запази касовата си бележка и да представи копие от нея при получаване на наградата, в случай че бъде изтеглен като победител. 

Допълнително в рамките на три дни (07.08 - 09.08, до 18:00 ч.) потребителите могат да споделят в коментар във Facebook страницата на компанията в кой от 99-те магазина на Lidl обичат да пазаруват, а от веригата ще изтеглят на случаен принцип двама от тях, които ще спечелят по един ваучер за пазаруване на стойност 99 лв.

Пълните условия на предизвикателство са достъпни онлайн, както и в магазините на Лидл България при поискване.  

По темата: ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

А1 с международно признание от Media & Interactive Design Awards

А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV - Campaign or series със серия от два телевизионни клипа.

Онлайн търговци ще плащат новата голяма такса на Amazon

На Амазон (Amazon) не му предстоят хубави дни – Франция е на път да удари гиганта с големи такси, които той планира да покрие чрез онлайн търговците си. Тази прибързана стъпка обаче може допълнително да влоши взаимоотношенията между платформата и тези, които я използват, пишат от Business Insider.