Потребителите избраха Лидл България за „Любим работодател“ на 2018 г. Компанията получи най-висок потребителски вот в десетото издание на класацията „Любимите марки“ и заслужено спечели престижното отличие в категорията „Любим работодател“. В тазгодишното юбилейно издание на инициативата взеха участие над 42 200 потребители в 35 категории, които избраха своите любими марки сред 350 бранда. Това е поредното признание за Лидл България като отговорен и предпочитан работодател - в началото на годината компанията стана „Най-добър работодател в България“ за 2017 г. в класацията на консултантската компания AON.

Лидл България е един от най-големите работодатели в страната, като от стъпването си на пазара досега не спира да инвестира в грижата за своите над 2 300 служители и в налагането на коректни работодателски практики. Компанията предлага едни от най-добрите условия за работа, най-високите нива на заплащане в бранша, атрактивен социален пакет и разнообразни възможности за кариерно развитие и квалификация. Изключително широк е спектърът от професии, в които служителите на веригата могат да се реализират – от продажби и логистика до ИТ, финанси, строителство и експанзия, маркетинг и корпоративни комуникации и много други. Лидл България е и първият ритейлър у нас с позитивно електронно отчитане на работното време, което гарантира заплащане на изработените часове с точност до минута.

Сред доказателствата, че веригата е един от най-предпочитаните и коректни работодатели, е изключително ниското текучество - средно месечният процент на флуктуация във веригата за 2017 г. е под 2%. Друг интересен факт е, че делът на жените на ръководни позиции в компанията е над 34%, а 20% от настоящия ръководен състав са българи, върнали се от чужбина, за да се реализират в структурата на Лидл България. Всеки десети в компанията пък е получил възможност за развитие, като редица са примерите, в които служители, започнали като касиер-продавачи, днес са управители на магазин, регионални мениджъри на 4-5 магазина или заемат ключови позиции в централата на компанията на средно мениджърско ниво.

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Едва 23 от 253 къщи за гости са изрядни

253 къщи за гости ще трябва да върнат общо 46,4 млн. лв. Това е резултатът от проверката на Държавен фонд „Земеделие” на всички обекти, които са направени с европари по програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, съобщи Нова телевизия.

Доходите нарастват с 11.3% през третото тримесечие, а разходите - с 4.3 на сто

Общият доход средно на човек от домакинство през третото тримесечие на 2019 г. е 1716 лв. и нараства с 11.3 на сто спрямо същото тримесечие на 2018 г., съобщи Националният статистически институт. Общият разход средно на човек от домакинство през третото тримесечие на 2019 г. е 1583 лв. и се увеличава с 4.3 на сто спрямо същото тримесечие на миналата година.