Лектори от 12 държави на Digital Media Europe 2019

Лектори от 12 държави на Digital Media Europe 2019

Виена събира за два дни водещи фигури от издателския сектор по цял свят

28 лектори от 12 страни на 3 континента. Така изглежда в сухи цифри Digital Media Europe 2019 г. (DME19). Зад сухата статистика обаче стои един от най-големите медийни форуми за годината с фокус върху дигиталната журналистика. За два дни той ще събере в сърцето на Европа – австрийската столица Виена, водещи фигури в издателски групи от цял свят.

Събитието се организира от Световната асоциация на издателите (WAN-IFRA), чийто член е „Телеграф медиа“. Групата, издаваща ежедневниците „Телеграф“, „Монитор“, „Меридиан мач“, Агенция „Монитор“, регионалния „Борба“ и седмичниците „Политика“ и Europost e и единственият медиен партньор на форума от България.

DME19 ще се проведе на 1 и 2 април, като

акцентът му тази година е върху онлайн абонаментите.

Участие в него са потвърдили десетки издателски групи и компании за контент анализ, позиционирани на 3 континента – Европа, Северна и Южна Америка и развиващи дейност в цял свят. Основен спонсор на събитието е Google News Initiative, а сред лекторите са зам.-шефът на националната агенция на Австрия APA Вернер Мюлнер, отговорникът за новинарската секция на „Фигаро“ Бертран Жие, зам.-шефът на дигиталните издания на „Таймс“ и „Сънди таймс“ Ник Петри, изпълнителният директор на холандската NRC Media Риен ван Биймен и търговският директор на дигиталната платформа Ozone Project Дани Спиърс. Платформата беше създадена миналата година от тритe британски издателски гиганта – News UK, The Guardian News and Media и The Telegraph, като предоставя новинарско съдържание на общо над 30 млн. читатели.

Задържане на читателското внимание

върху качественото новинарско съдържание, маркетинг оптимизация, рекламни модели са само част от темите, които ще бъдат дебатирани на форума. За да могат участниците да обменят повече опит и идеи, са организирани освен панели и уъркшопи, презентации, както и възможности за въпроси и отговори от лекторите.

Гвоздеят от програмата е на 2 април, когато участниците ще имат възможност да обменят мисли и идеи в разговор с изпълнителния директор на медийната група на New York Times Company Марк Томпсън.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.