Кюстендилци луднаха по коледни банкети в съседна Северна Македония, обявиха местни туроператори. Масово шефовете на фирми от областния град предпочитат да направят този жест към служителите си. Цели бусове потеглят почти ежедневно към Северна Македония, където в едни от най-култовите заведения ги очаква ядене и пиене на корем. Цената на човек пък е 35 лв., като в куверта влиза неограничено ядене, алкохол и транспорт в двете посоки.

„Аз самият имам запазени дати до края на годината. Предпочитани дни са петък, събота и неделя, най-малкото, за да успеят хората да се отпуснат подобаващо. Цената също е примамлива предвид предлагането“, коментира кюстендилец, който е от години в туроператорския бранш.

Не случаен е и фактът, че по празници - Коледа и Нова година, все повече са мераклиите да посетят по-топлите страни. „Най-малкото ако сравним цените в по-големите зимни курорти, и в чужбина те вече се доближават, а всеки би искал да види нови и различни места“, коментира още от туристическия бранш.

Сред атракциите е Новогодишна нощ в Турция. Там офертата от 330 лв. включва празнична вечеря на кораб в Босфора, екскурзоводска програма в Истанбул, нощувка и път. „Всеки сам преценява колко пари да похарчи за празниците. Каквото и да си говорим обаче няма човек, който да не иска да изпрати годината подобаващо“, обясняват още туроператори от областния град.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

С нов механизъм докарваме още 200 000-300 000 чужди туристи

Допълнително 200-300 хиляди чуждестранни туристи от четири основни за България пазара се очаква да пристигнат в страна в периода между първи май и 31 октомври чрез прилагането на механизма за насърчаване на организирания туризъм чрез маркетингови и рекламни кампании на целеви за България входящи пазари. Той беше представен днес пред журналисти от министър Николина Ангелкова.

Ангелкова откри българския щанд на 40-ото издание на FITUR в Мадрид

България се представя все по-успешно в Испания, в Европа и по света като целогодишна туристическа дестинация. Присъствието в Мадрид на български туристически фирми и региони дава отлична възможност да се разкрие потенциалът на страната ни като конкурентна целогодишна дестинация за летен, зимен и разнообразни форми специализиран туризъм. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова при откриването на българския щанд на 40-ото международно туристическо изложение FITUR в Мадрид, което продължава до 26 януари.