През миналата година един от най-успешните модели на корейската марка Hyundai - Tucson, получи фейслифт. Кросоувърът стана още по-агресивен, като в предната част е поставена характерната за новите модели на марката каскадна радиаторна решетка. През тази година Hyundai Tucson разшири моделната линия и сега към версиите Comfort, Exclusive и Premium се добавя и върховото оборудване, наречено N-Line. Линията N-Line пренася спортното излъчване и гени от „горещия” хечбек Hyundai i30N.

Новият Hyundai Tucson с пакет N-Line не само изглежда като N, но и се усеща като N. Визуално предната част на Hyundai Tucson N-Line разполага с модифицирана броня със специфични дневни LED светлини, спортна версия на каскадната радиаторна решетка на марката оцветена в черен гланц и преден дифузьор. В задната част се вижда нов спойлер, спортна броня и хромирани ауспухови накрайници, които придават завършен спортен облик на кросоувъра. Цялостната N-визия се постига и благодарение на черните странични огледала и 19-инчовите алуминиеви джанти N-Line със спортни гуми Continental размер 245/45 R19. Новият Hyundai Tucson N-Line може да бъде поръчан в девет екстериорни цвята, като един от най-привлекателните е ярко червеният.

Новото ниво N-Line e базирано на богато оборудване Premium, което само по себе си прави Hyundai Tucson един от най-добре обзаведените модели в сегмента. Спортните акценти продължават и в салона на новия Tucson N-Line. Луксозната атмосфера на кросоувъра се допълва от специфични интериорни решения със спортни нотки. Спортните седалки и панелите на вратите са покрити с луксозна тапицерия от естествена кожа и алкантара със спортни акценти с лого N и червени шевове. Логото N е изобразено и на кожената топка на скоростния лост, а сред характерните спортни акценти са алуминиевите педали и таванът в черен цвят. Коженият волан е облицован с перфорирана кожа в зоните за захващане и гарантира отлично сцепление при динамично шофиране, както и много приятно усещане при управление.

Моделната линия N-Line на новия Hyundai Tucson е създадена за шофьорите, искащи щипка спорт и екстравагантност в техния автомобил. Освен визуален ефект, линията N-Line придава на Hyundai Tucson и спортни елементи при поведението на пътя. Кросоувърът е оборудван с ново спортно окачване с по-твърди настройки за по-динамично шофиране, както и с нова геометрия на кормилната рейка и със 17-инчови спирачни дискове. Благодарение на тези преработени детайли, типични за спортните модели, новият Hyundai Tucson N-Line е по-уверен на пътя и се държи стабилно като спортна кола.

Благодарение на окачването страничните наклонявания в завоите са минимални, особено като се има предвид, че това е кросоувър с повишен просвет. Управлението с електрически сервоусилвател на волана и нова геометрия на кормилната рейка е много директно и дава възможност на водача да описва завоите като по релси. При увеличаване на скоростта усилието нараства пропорционално, а в града с ниска скорост воланът се върти с лекота и улеснява маневрирането. В спортен режим воланът става по-директен и осигурява по-спортно управление.

Голяма заслуга за спортното усещане при шофирането на Hyundai Tucson N-Line има неговият 1,6-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател 1.6 T-GDI с максимална мощност 177 к.с. Той е много динамичен и реагира бодро при потегляне от място, като демонстрира отлични способности в средния работен режим. Максималният въртящ момент от 265 Нм е на разположение още от 1500 об/мин и остава на разположение чак до 4250 об/мин. Двигателят е съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, която бързо сменя предавките и поддържа оптимална динамика. В спортен режим трансмисията превключва по-късно предавките нагоре. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,1 секунди, а максималната скорост е 201 км/ч. Разходът на бензин в града е 9,8 л/100 км, на извънградски път е 6,6 л/100 км, а в смесен цикъл е 7,9 л/100 км.

Новият Hyundai Tucson N-Line предлага избор при задвижването между предно предаване или на всичките колела от системата HTRAC. При него през повечето време тягата се предава към предните колела, но когато е необходимо, се свързва и задната ос. Системата за векторно разпределение на тягата помага да се преодолее недозавиването. За движение извън пътя много полезен е асистентът за спускане по стръмен наклон.

Технически характеристики

Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI DCT HTRAC

1,6-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател

7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител

177 к.с. максимална мощност при 5500 об/мин

265 Нм максимален въртящ момент при 1500-4250 об/мин

9,1 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

201 км/ч максимална скорост

7,9 л/100 км среден разход на бензин

197 г/км емисии на СО2

75 780 лева цена на модела

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кабриолетът BMW M850i Convertible e олицетворение на спортната динамика и изискания лукс

Върхът на удоволствието под открито небе

Кабриолетът BMW M850i Convertible e олицетворение на спортната динамика и изискания лукс

Първото BMW 8-а серия се продаваше почти 10 години, но до края на живота си през 1999 г. се произвеждаше само като купе с две врати. През миналата година баварците възродиха Серия 8, като освен версията Coupe, сега се появиха и още два нови модела в гамата – открития Convertible и Gran Coupe с 4 врати. Новият кабриолет Серия 8 е не само първият по рода си модел в гамата на марката, но и най-красивото BMW правено някога. Разкошният модел в най-високия клас се присъединява към купето в новия луксозен сегмент, където BMW се стреми да бъде важен играч.

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

Opel Astra се сдоби с ново лице и по-ефективни двигатели

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Малък, бърз и лесен за управление на пътя

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Името Abarth има ярко и изпълнено със събития минало. През 50-те и 60-те години на миналия век това име става истинска сензация на пистите. Малката италианска компания, занимаваща се с производството на компактни спортни модели, става известна не толкова с тях, а най-вече заради спортните версии на масовия Fiat 500. Създателят Карло Абарт видял състезателния потенциал на италианския мъник и го превърнал в истинско оръжие. Спортният Fiat 500 в изпълнение Abarth с образа на скорпион върху логото успешно се борел с по-мощните автомобили в ралитата.