През миналата година един от най-успешните модели на корейската марка Hyundai - Tucson, получи фейслифт. Кросоувърът стана още по-агресивен, като в предната част е поставена характерната за новите модели на марката каскадна радиаторна решетка. През тази година Hyundai Tucson разшири моделната линия и сега към версиите Comfort, Exclusive и Premium се добавя и върховото оборудване, наречено N-Line. Линията N-Line пренася спортното излъчване и гени от „горещия” хечбек Hyundai i30N.

Новият Hyundai Tucson с пакет N-Line не само изглежда като N, но и се усеща като N. Визуално предната част на Hyundai Tucson N-Line разполага с модифицирана броня със специфични дневни LED светлини, спортна версия на каскадната радиаторна решетка на марката оцветена в черен гланц и преден дифузьор. В задната част се вижда нов спойлер, спортна броня и хромирани ауспухови накрайници, които придават завършен спортен облик на кросоувъра. Цялостната N-визия се постига и благодарение на черните странични огледала и 19-инчовите алуминиеви джанти N-Line със спортни гуми Continental размер 245/45 R19. Новият Hyundai Tucson N-Line може да бъде поръчан в девет екстериорни цвята, като един от най-привлекателните е ярко червеният.

Новото ниво N-Line e базирано на богато оборудване Premium, което само по себе си прави Hyundai Tucson един от най-добре обзаведените модели в сегмента. Спортните акценти продължават и в салона на новия Tucson N-Line. Луксозната атмосфера на кросоувъра се допълва от специфични интериорни решения със спортни нотки. Спортните седалки и панелите на вратите са покрити с луксозна тапицерия от естествена кожа и алкантара със спортни акценти с лого N и червени шевове. Логото N е изобразено и на кожената топка на скоростния лост, а сред характерните спортни акценти са алуминиевите педали и таванът в черен цвят. Коженият волан е облицован с перфорирана кожа в зоните за захващане и гарантира отлично сцепление при динамично шофиране, както и много приятно усещане при управление.

Моделната линия N-Line на новия Hyundai Tucson е създадена за шофьорите, искащи щипка спорт и екстравагантност в техния автомобил. Освен визуален ефект, линията N-Line придава на Hyundai Tucson и спортни елементи при поведението на пътя. Кросоувърът е оборудван с ново спортно окачване с по-твърди настройки за по-динамично шофиране, както и с нова геометрия на кормилната рейка и със 17-инчови спирачни дискове. Благодарение на тези преработени детайли, типични за спортните модели, новият Hyundai Tucson N-Line е по-уверен на пътя и се държи стабилно като спортна кола.

Благодарение на окачването страничните наклонявания в завоите са минимални, особено като се има предвид, че това е кросоувър с повишен просвет. Управлението с електрически сервоусилвател на волана и нова геометрия на кормилната рейка е много директно и дава възможност на водача да описва завоите като по релси. При увеличаване на скоростта усилието нараства пропорционално, а в града с ниска скорост воланът се върти с лекота и улеснява маневрирането. В спортен режим воланът става по-директен и осигурява по-спортно управление.

Голяма заслуга за спортното усещане при шофирането на Hyundai Tucson N-Line има неговият 1,6-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател 1.6 T-GDI с максимална мощност 177 к.с. Той е много динамичен и реагира бодро при потегляне от място, като демонстрира отлични способности в средния работен режим. Максималният въртящ момент от 265 Нм е на разположение още от 1500 об/мин и остава на разположение чак до 4250 об/мин. Двигателят е съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, която бързо сменя предавките и поддържа оптимална динамика. В спортен режим трансмисията превключва по-късно предавките нагоре. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,1 секунди, а максималната скорост е 201 км/ч. Разходът на бензин в града е 9,8 л/100 км, на извънградски път е 6,6 л/100 км, а в смесен цикъл е 7,9 л/100 км.

Новият Hyundai Tucson N-Line предлага избор при задвижването между предно предаване или на всичките колела от системата HTRAC. При него през повечето време тягата се предава към предните колела, но когато е необходимо, се свързва и задната ос. Системата за векторно разпределение на тягата помага да се преодолее недозавиването. За движение извън пътя много полезен е асистентът за спускане по стръмен наклон.

Технически характеристики

Hyundai Tucson N-Line 1.6 T-GDI DCT HTRAC

1,6-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател

7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител

177 к.с. максимална мощност при 5500 об/мин

265 Нм максимален въртящ момент при 1500-4250 об/мин

9,1 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

201 км/ч максимална скорост

7,9 л/100 км среден разход на бензин

197 г/км емисии на СО2

75 780 лева цена на модела

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Citroen C5 Aircross стана хибрид и тръгна безшумно в града

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Френската компания Citroen превърна своя най-голям SUV - C5 Aircross в хибрид, който се зарежда в електрическата мрежа. Новият високопроходим модел може да бъде изцяло електрически автомобил в ежедневието и превозно средство с бензинов двигател, с което да се отправите на далечно пътешествие и дори високо в планината.

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новото Peugeot 2008 тръгва на ток, бензин или дизел

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новият компактен френски SUV - Peugeot 2008, предстои да бъде лансиран в края на годината и ще се предлага в гама от четири нива на оборудване - Active, Allure, GT Line и GT, налични за всички версии. Производството на второто поколение на модела с глобално призвание ще се осъществява в завода на Peugeot във Виго, Испания за Европа и Ухан за Китай. Новото Peugeot 2008 е базирано на новата ефективна модулна платформа CMP и ще предлага свободата на избор на три типа задвижване според нуждите и начина на използване – изцяло електрически, бензинов или дизелов.

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

Ексклузивен модел по случай 60-годишнината

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

За 60 години от появата си, британската марка MINI популяризира по целия свят усещането за управление на картинг и практичното оползотворяване на пространството. За юбилея MINI преоткрива себе си, като преплита здравите традиции на оригинала и представя дизайнерски модел, който подчертава както британския произход, така и пъргавия характер на MINI. По случай 60-годишнината от създаването си, британската марка MINI пусна ексклузивен дизайнерски модел.