В оспорвана битка с още 7 големи български компании, „Агрион“ грабна големия приз в категорията „Растеж“ на годишните награди на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България.

Награждаването на най-заслужилите компании е кулминацията на традиционния бал на работодателската организация. Отличието за постигнатите резултати бе връчено лично от Мариана Николова, вицепремиер по икономическата и демографската политика на изпълнителния директор на земеделското дружество Анатоли Георгиев, в присъствието на министър-председателя Бойко Борисов, министри, депутати, кметове и над 400 представители на бизнеса в България. Общият брой на номинираните компании през тази година е 25 от различни сфери на икономиката.

Целта на учредените през 2015 г. награди е да се стимулира качественото и иновативно българско производство. Отличените фирми ще бъдат пример за всички, които правят бизнес в България и налагат нови, по-високи стандарти в икономиката, казаха от КРИБ.

„През последните години „Агрион“ се превърна в лидер в сферата на управление на земеделска собственост и единствената компания, която предлага пълното портфолио от услуги, свързани със управлението на земеделски активи“, каза изпълнителният директор на земеделското дружество Анатоли Георгиев. Той отчете впечатляващият ръст, който компанията постигна по всички ключови показатели. „Това превърна „Агрион“ в най-разпознаваемият земеделски бранд в България“, каза Георгиев. По думите му компанията ще продължи усилията си в посока окрупняване на земеделската земя, подобряване на статута й и повишаване на нейната добавена стойност.

За 5 години, откакто е на българския пазар, „Агрион“ се наложи категорично като най-популярната земеделска компания в България. Дружеството въведе най-модерните и съвременни форми на управление на поземлени активи. „ „Агрион“ е първата българска компания, която изгради професионална верига от офиси на ключови точки в страната и въведе нови стандарти в земеделието, излизайки от анонимния модел на повечето посредници в бранша. Дружеството се ползва с най-голямо доверие и се посочва от фермерите като предпочитан партньор при сделка. Независими проучвания показват над 75% от собствениците на земя, които продават имота си, посочват именно „Агрион“ като най-предпочитаният и доверен партньор при сделка.

По темата: КРИБ награди
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

След фалита на „Захар-Био" в Русе продават имоти

Над 100 семейства могат да останат на улицата след фалита на завод „Захар-Био" в Русе. В момента е започнала процедура по обявяването в несъстоятелност на предприятието, чийто дълг надхвърля 14 млн. лева. За да покрият задълженията, кредиторите са принудени да продадат материалните активи, включително и ведомствените жилища, което притеснява хората, които от години живеят в тях.

VIVACOM запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар

За шеста поредна година VIVACOM запазва лидерско място на българския телеком пазар с общи приходи от 948 милиона лева в края на 2018 г., което е 6.6% повече спрямо 2017 г. Телекомът отбелязва и устойчив ръст от 12.8% в коригираната EBITDA до общо 359,8 милиона лева, докато разходите за инвестиции нарастват с 3.6% до 187.5 млн. лв.

Lidl откри два магазина в столицата в един ден

Лидл България откри два нови магазина в София в рамките на един ден, с които обектите вече наброяват 97 в цялата страна. Вторият двуетажен Lidl в София посреща своите посетители на мястото на бившия пазар на Сточна гара (бул. „Васил Левски“ №152), а живущите в близост до „канала“ имат една централна и удобна локация за любимите си Lidl продукти в новия магазин на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169, непосредствено преди ул. „Оборище“.