Никола Груев, по-познат в музикалните среди като Котарашки, се нареди сред финалистите на престижен конкурс на телевизията Би Би Си. Своеобразното състезание е за ремикс на запис на сър Дейвид Атънбъро, а до последния етап са достигнали едва шестима творци.

„Интересното е, че българите много добре реагираха на тази новина и много ме впечатли начинът, по който се разпространи тази информация почти без мое участие.

Това до голяма степен ме мотивира да се боря да го спечеля, защото явно ще бъде успех и за нацията по някакъв начин

коментира Котарашки пред bTV.

За да достигне до финалната права, българският музикант е преборил над 300 участници. Относно записа на Атънбъро – той датира от преди 60 години, като е правен в Бали. Груев признава, че предизвикателството е било голямо, предвид, че произведението представлява „туземска композиция“. „Беше доста трудна задача, защото нямаше никаква ритмика, никаква мелодия в това изпълнение“, обясни още авторът на музиката към късометражния филм на Теодор Ушев „Сляпата Вайша“.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Екзотичните рецепти под карантина на Рут Колева

Карантината заради пандемията от коронавирус завари Рут Колева в екзотично Мексико. Уж на почивка за малко, отскачането й  до там се превърна в дълго и емоционално преживяване, което тя споделя с последователите си в социалните мрежи.

Звезда от „Замръзналото кралство“ дава гласа си назаем на „Игрите на глада“

Носителят на награда „Тони“ Сантино Фонтана ще даде гласа си назаем за аудиокнигата „Баладата на песнопойките и змиите“. Записът на предисторията на „Игрите на глада“ ще бъде налична за изтегляния от 19 май.

Двоен скок в гледаемостта на стриймваните филми в Китай

Двойно повече гледания на дневна база – такава е равносметката за филмите, които са налични на стрийминг платформите в Китай в сравнение с миналата година. Резултатите са налице, след като киносалоните в страната затвориха още през месец януари заради пандемията.