Испанската фирма „Индра“ ще окаже пълно съдействие за въвеждането на системата в градския транспорт в пълен обем. До две седмици в Пловдив ще пристигне екип от висококвалифицирани експерти, които да започнат да остраняват всички проблеми по системата.

Това съобщи кметът Здравко Димитров след среща с представители на висшия мениджмънт на компанията, която се проведе тази сряда по негово настояване и след съдействие на българското посолство в Мадрид.

По време на преговорите стана ясно, че до този момент ръководството на "Индра“ не е подозирало за голяма част от проблемите на системите им в Пловдив. Причините са лошата комуникация, предимно в писмена форма. Често повече от месец е било необходимо, за да има обратен отговор, който е или за софтуерен проблем, или за доставка на резервни части. Ресорният зам.-кмет Тодор Чонов даде и конкретен пример, че при проверка на 15 декември м.г. станало ясно как 41 автомата за продажба на билети не работят, но и към днешна дата няма отговор от испанската фирма.

"Проблемите са десетки и ние ще ги опишем в работна карта и ще ги решаваме. Договорихме се за т. нар. „бърза писта“, което означава за директна комуникация с ръководството във всеки един етап от работата“, заявиДимитров. „Ако системата не заработи на пълни обороти до края на годината, когато изтича договора и гаранциите по него, предвиждаме и План „Б“. Юридическите екипи на община Пловдив са готови да водят тежки съдебни дела, но се надяваме да не се стигне дотам“, бе категоричен зам.-кметът Тодор Чонов. На пресконференцията не присъстваха представители на испанската фирма.

По темата: транспорт
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини