Консорциум „Българско Черноморие“ ще привлича туристи у нас

Консорциум „Българско Черноморие“ ще привлича туристи у нас

Обмисля се създаването на Консорциум „Българско Черноморие“, който да рекламира по-добре България на световната туристическа карта и да привлича туристи у нас.

Това коментира ръководителят на факултет „Управление“ в Икономическия университет - Варна и експерт в туризма  проф. д-р Стоян Маринов, цитиран от Varna24.bg.

„Пандемията, и тази криза, която се появи, породиха добри идеи за маркетирането на България и по-конкретно за нашето Черноморие. Идеята на оператора на летище Бургас и Варна, „Фрапорт“, е да се създаде Консорциум „Българско Черноморие“. В него ще участват хотелиери, ресторантьори, летищата и общините.

Всички заинтересовани страни ще разработят една дългосрочна стратегия за маркетинг и реклама на българското Черноморие. Вярно е, че се харчат пари, но всички сме наясно, че недостатъчно целенасочено и ефективно. В крайна сметка се оказва, че българското Черноморие е недостатъчно добре позиционирано на туристическата карта, не е достатъчно известно, както в Германия, така и във Великобритания, в останалите западноевропейски страни и на Изток. Тази инициатива, ако се реализира, ще доведе до едни по-добри резултати, относно посещаемостта на дестинация Българско Черноморие“, коментира още проф. Маринов.  

Назад

ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.