200 пътници редовно се "натъпкани" във влак със 150 места. Вече няколко седмици клиенти на държавните железниците, които се оплакват от липсата на пасажери, се жалват от лоши връзки и условия във влака от Пловдив до Димитровград.

По данни на БДЖ на 11 февруари т.г. влак 10242 Димитровград – Пловдив е пристигнал в Пловдив с 205 пътници при осигурени 160 места – или с 45 правостоящи. Въпреки това от 1 март е въведена нова обвръзка на съставите в Пловдив. Така ден по-късно същият влак е пътувал с дизелова мотриса с капацитет 123 места и 170 пътници – отново по данни на БДЖ, тоест е бил отново пренаселен.

На 5 март пътници се оплакаха пред „Монитор“, след като отново са пътували правостоящи в този влак, като ни изпратиха и снимка. Влакът за пореден път е обслужен с дизелова мотриса с капацитет 123 места, като броят на правостоящите е бил между 65 и 70 човека. Интересно е, че в справката за експлоатационната дейност не пише нищо за тази нередност, въпреки че правостоящите пътници трябва да се описват. Същият влак и вчера на обяд отново е бил с над 50 правостоящи.

Последният влак от Пловдив за Димитровград вече шести месец закъснява редовно с по 35-45 мин. поради липса на достатъчен брой мотриси „Сименс“ за обслужване. След решение на БДЖ дизелови мотриси „Сименс“ заменят от началото на март по-комфортните и големи влакове с изправни климатици, тоалетни, табла и 240 или 190 места, електромотрисни влакове „Сименс” по линията както на обяд, така и вечерта. Най-модерните дизелови мотриси на БДЖ масово са с неработещи уредби, електронни табла и по-лошото – с неработещи тоалетни и климатични инсталации. Което значи, че дори броят места да е достатъчен, когато влакът е пълен, а климатикът и тоалетната не работят – услугата се влошава драстично.

Освен промяната с по-малки влакове, от БДЖ не се вслушват и в мнението на пътниците, които са пожелали вечерният влак да се измести с 40 минути по-късно, така че да заминава в часа, в който и досега вече половин година заминава заради закъснението.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Над 275 000 е-винетки са продадени от началото на годината

Над 275 000 е-винетки на стойност над 15 млн. лв. са продадени от началото на 2020 г. От тях 69% са за пътни превозни средства с българска регистрация, от които над 125 000 са за леки автомобили. Българските шофьори са купили е-винетки за близо 13 млн. лв., съобщиха от пътната агенция.

Влагат 400 бона в първия БГ електрически камион

Инвестиционен бюджет от над 400 000 лева задели пловдивско дружество за производство на кари за разработка на първия лекотоварен електрически камион у нас. Возилото ще се произвежда изцяло в града на тепетата, съобщиха от фирмата на нарочна пресконференция.