Китайска гимнастика пази глезените от отоци

Китайска гимнастика пази глезените от отоци

Една уникална техника ефективно подобрява циркулацията на кръвта, предотвратява запушването на кръвоносните съдове и нормализира кръвното налягане.  

Тя е китайска гимнастика за глезените. Чрез нея те се предпазват от отоби. Същевременно упражненията подобрява и работата на мозъка - от чувството на тежест в главата не остава и следа.

Методът е много лесен.

Повдигнете се на пръсти, така че петите да са на около 1 -5 см от пода, а след това рязко се спуснете докато почувствате лек удар, какъвто се чувства при бързо ходене или тичане.

След 30-ина упражнения, които се извършват по едно в секунда, следва пауза от 5-10 секунди. Тоест 30 повторения с почивка между сериите от 5-10 секунди. Общо – 2-3 серии.

Упражненията могат да се правят навсякъде у дома или докато се раздвижвате на балкона няколко пъти дневно. Не трябва да се стараете да повдигате петите си по-високо от 5 см, защото вместо положителния ефект, може да се стигне до излишен стрес и умора в краката.

Това упражнение поддържа организма в добра форма, забавя стареенето, изхвърля токсините и е чудесна превенция от тромбофлебит, инфаркт на миокарда и инсулт.

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.