Kaufland България предлага над 3700 български продукта в постоянния си асортимент в страната, като в по-големите хипермаркети на търговската верига броят им достига близо 5000, съобщиха от търговската верига.

Изборът от български стоки включва разнообразие от висококачествени месни деликатеси като луканка, суджук и наденица, млечни изделия - сирене, кашкавал, кисело и прясно мляко, свежи плодове и зеленчуци от местни земеделци, прясна риба от български рибни стопанства, сладкарски изделия, печива и напитки.

Като отговорен бизнес с грижа за природата Kaufland България предприема дългосрочни действия в битката с пластмасата, като залага на щадящ околната среда асортимент. Ето защо, като част от ангажимента да намали пластмасата с най-малко 20% до 2025 г., компанията вече предлага голям избор от продукти в опаковки за многократна употреба. Търговската верига поставя фокус върху устойчивия асортимент, затова много напитки и млечни продукти са в стъклени бутилки и буркани като например български кисели и пресни млека, които тази седмица са включени като специални предложения в брошурата на компанията.

Българските производители растат с Kaufland България. Като дългогодишен и устойчив партньор на тяхното развитие компанията инвестира над 250 000 лева в сертифицирането на над 20 земеделски производители по световната програма G.A.P. Това не само повишава качеството на тяхната продукция, но и дава предпоставка за утвърждаването им и на международните пазари. През 2018 г. компанията отчете ръст от 10% ръст в броя български производители на плодове и зеленчуци, с които партнира, в сравнение с предходната година. Търговската верига способства не само за това продукцията им да достъпва пазара в национален мащаб, но и подпомага производителите в подобряването на производствените процеси, за да се гарантира качеството и свежестта на продукцията.

През 2018 г. компанията, съвместно със сдружението „Традиционно сурово-сушени месни продукти“ и Българската агенция по безопасност на храните, популяризира храни с традиционно специфичен характер от утвърдени български производители, като включи в асортимента си типични месни деликатеси, защитени и вписани в Европейския регистър на храните с традиционно специфичен характер и защитено геграфско указание.

До 20 януари пък всеки, който иска да спечели пътуване до красив български град на стойност 500 лева, може да се включи в специалната игра, която търговската верига организира. Достатъчно е да пазарува в някой от хипермаркетите на веригата в страната на стойност над 5 лева в периода 14-20 януари 2019 г., а след това да регистрира касовия си бон на kaufland.bg. Победителят ще бъде обявен на 21 януари на интернет страницата на компанията.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Електронното ще поевтинява

Поскъпва обслужването на гише в банките

Електронното ще поевтинява

Таксите за обслужване в банковите клонове ще се увеличат в скоро време. Това ще стане за сметка на по-евтино електронно банкиране, за да може клиентите да се насочат към дигиталните банкови услуги. Това каза шефът на Асоциацията на банките в България (АББ) Петър Андронов за bTV.

Financial Times: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор

България привлича голям обем чуждестранни инвестиции "на зелено" в сферата на информационните и комуникационните технологии (ИКТ). Така тя допринася за по-мащабно увеличение на трансграничния приток на инвестиции, пише вестник Financial Times.