Kaufland подкрепя българските производители

Kaufland подкрепя българските производители

Над 60% от производителите, с които работи Kaufland, са български, като голяма част от тях работят с компанията още от създаването й у нас. Немската верига си партнира с доставчици и производители от цели 26 региона на България. Родните продукти в постоянния й асортимент пък наброяват почти 5 000. Това стана ясно по време на неформална среща с представители на компанията.

Неотдавна компанията създаде и първата си национална марка от изцяло български продукти „Брей!”, които са вдъхновени от традиционната за страната кухня и предлагат превъзходно качество и изпитани народни рецепти. Серията им „Шеф Месар” пък предлага прясно пилешко, телешко и свинско с проверено качество от независимия институт за хранителни стоки TUV Nord България.

Отскоро веригата предоставя и възможността да пазаруваме от дивана у дома - в партньорство с родна компания за доставки тя предлага близо 2 000 продукта в 19 категории. От изкусителното предложение могат да се възползват жителите на София, Пловдив, Варна и Бургас. Освен това доставчиците ще донесат поръчката ни напълно безплатно, ако стойността й превишава 30 лв., разбира се, при спазване на задължителните противоепидемични мерки

Припомняме, че към днешна дата веригата разполага с 60 хипермаркета в 34 града и 2 логистични центъра. Поради тази причина е един от най-големият работодател в ритейл сектора с над 6000 служители като две години подред печели сертификат „Top Employer ” от международния независим  Top Employers Institute.  От откриването на първия си обект у нас през 2006 г. Kaufland инвестира над 1,4 млрд. лв. в страната

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.