Kaufland организира първи „Фермерски пазаръ на храни и занаяти“

Събитието ще събере 40 български производители и творци

Kaufland организира първи „Фермерски пазаръ на храни и занаяти“

През 2020 год. веригата за пореден път доказа своята подкрепа към родното производство, като създаде и първата си национална линия продукти „Брей!“

Kaufland България организира своя първи „Фермерски пазаръ на храни и занаяти“. Дебютното издание на събитието ще се проведе на 24.10.2020, събота, от 10:00 до 18:00 часа на паркинга на хипермаркет Kaufland в гр. София, кв. Крива река (бул. „Ген. Тотлебен“ 36).

С организирането на събитието Kaufland за пореден път демонстрира своята силна подкрепа към малкия и среден бизнес в България.

Участие във „Фермерския пазаръ на храни и занаяти“ ще вземат 40 изложители – български производители и творци. Посетителите на събитието ще имат възможност да закупят и да се насладят на голямо разнообразие от подбрани български храни, занаятчийски изделия и ръчно изработени бижута. Продуктите, които ще се предлагат, се отличават с български произход и изключително високо качество. Сред тях са фермерски млечни и месни продукти, печива, домашно вино, натурална козметика, етерични масла, кожени и ръчно изработени бижута, картини, плетива и много други.

Организирането на „Фермерски пазаръ на храни и занаяти“ е поредна стъпка в последователната политика на Kaufland България да подкрепя българското производство и да допринася за развитието на малкия и средния бизнес в страната. От стъпването си на българския пазар през 2006 година досега търговската верига дългосрочно и устойчиво си партнира с редица български производители и доставчици. Над 60% от производителите, с които Kaufland работи, са български, а 86% от оборота на компанията е формиран именно в резултат на работата с доставчици от страната. Kaufland работи с общо 21 регионални семейни мандри и ферми, чиято продукция търговската верига предлага в специално обособени фермерски щандове на територията на редица свои обекти в страната.

През 2020 год. Kaufland България за пореден път доказа своята подкрепа към българското производство, като създаде и първата си национална линия продукти „Брей!“ от изцяло български производители. Под марката могат потребителите могат да открият качествени родни предложения като млечни и месни продукти, основни храни и напитки и тестени изделия.

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60  хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляване на пластмасата.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.