Kaufland България с отличия на годишните награди Employer Branding Awards 2021
2

Kaufland България с отличия на годишните награди Employer Branding Awards 2021

Kaufland България получи две отличия в тазгодишното издание на Employer Branding Awards на b2b Media. Компанията беше обявена за Employer Brand Leader на годината и спечели I-во място в категорията „Employer Branding Idea (in Pandemic Times)“ за реализирането на кампаниите „АзПомагам“ и „Разчитайте на нас“.

В условията на световна пандемия и на фона на общата несигурност през изминалата година, Kaufland България за пореден път доказа ролята си не само на водеща компания в модерната търговия, но преди всичко на лидер в грижата за хората. Компанията е отличена за Employer Brand Leader на годината за цялостната си вътрешна стратегия и политика, които следва по отношение на екипа, в това число и всички необходими превантивни мерки, за да гарантира както сигурността на своите над 6000 служители, така и на клиентите си. През изминалата година компанията успя да създаде условия за спокойна и безопасна работа на своите служители, като не допусна пандемията да наложи съкращения, а дори разшири екипа си.

Усърдната работа и стратегията, която Kaufland България създаде и следва в условията на извънредно положение, заслужено бяха отличени и с I-во място в категорията „Employer Branding Idea (in pandemic times)“. С реализирането на двете последователни кампании, „#АзПомагам“ и „Разчитайте на нас“, Kaufland бе първата търговска верига у нас с цялостна интегрирана информационна кампания, посветена на борбата с COVID-19.

 „Да бъдем лидери по отношение на работодателския ни имидж именно през 2020 година беше огромно предизвикателство. За нас винаги е било приоритет да се грижим за нашите служители и да изразяваме своята признателност към техния принос, при това и в условията на глобална пандемия. Предприехме редица инициативи и следвахме най-добрите работодателски практики, за да заявим нашата ангажираност към колегите. Така с общи усилия и добра екипна работа успяхме да се справим заедно в една нова и непозната ситуация.“, коментира Милена Караилиева, Директор Човешки ресурси в Kaufland България.

С реализирането на кампаниите „#АзПомагам“ и „Разчитайте на нас“, Kaufland България представи своите служители с техните най-силни качества и високия им професионализъм. Водена от идеята, че да бъдем отговорни в действията си, означава да помагаме заедно, компанията показа своите герои на първа линия и как техните усилия, всеотдайност и смелост не остават незабелязани. С превръщането на свои служители в лица на кампанията Kaufland засвидетелства още веднъж своето уважение към труда на екипа си, благодарение на който търговската верига продължава да бъде водеща в сектора и да следва своята визия за сигурен работодател.

Благодарение на успешните си работодателски практики вече три поредни години Kaufland България е сертифицирана като Топ работодател от международния независим институт Top Employers Institute. Компанията осигурява много възможности за кариерно развитие и насърчава вътрешното професионалното израстване и преквалификация. Доказателство за това е фактът, че 80% от ръководителите в компанията са вътрешно повишени служители.

Повече за работодателската политика на компанията можете да научите на kariera.kaufland.bg

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.