Kaufland България с две награди в PR Приз 2021
2

ОТЛИЧНИЦИ!

Kaufland България с две награди в PR Приз 2021

Участниците представиха свои проекти за изминалата година пред жури от водещи комуникационни специалисти с различни профили

Тазгодишното издание на конкурса PR Приз „Комуникациите са ни в природата“ отличи победителите за 2021 година в надпреварата на 84 комуникационни проекта в 17 категории. В очаквано оспорваните категории „Комуникационен проект за продукт или услуга“ и „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“ Kaufland България взе две награди съответно за „Брей! Това е българско“ и за „Разчитайте на нас“.   

Лидерът в сектора на модерната търговия у нас участва в конкурса с 30 други компании, агенции, медии и неправителствени организации, организирани от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Участниците представиха свои проекти за изминалата година пред жури от водещи комуникационни специалисти с различни профили.

За „Брей! Това е българско“:

Марката „Брей“ бе представена на нашия пазар в средата на 2020 г. Разнообразният асортимент в портфолиото на „Брей!“ включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни и напитки. За формирането на продуктовия асортимент на „Брей!“ Kaufland си партнира с 28 производители, а тяхната продукция идва от над 15 региона в страната.

Kaufland България създаде „Брей!“ в продължение на стремежа си да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас качествени български продукти, които родният потребител цени и търси. Над 60% от производителите, с които Kaufland работи, са български, като голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало на дейността й в страната. В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории делът на местното производство е доминиращ. Над 85% от оборота на  Kaufland се формира от български доставчици. 72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български. Следват хлябът и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна производство, което намира място на рафтовете на Kaufland в цялата страна.

За „Разчитайте на нас“:

В различната 2020 година Kaufland лансира кампания с основни действащи лица хора от екипа на магазините, централния склад и обслужващия офис на компанията. Фокусът на посланията в нея са ценностите на Kaufland като стабилен, силен и надежден работодател. „Разчитайте на нас“ разкри супергероя във всеки служител, показвайки ежедневната работа, силните качества и мотивацията на екипа, която осигури безупречно обслужване на българските потребители, дори и в безпрецедентна ситуация.

С „Разчитайте на нас“ Kaufland България получи и две отличия в тазгодишното издание на Employer Branding Awards на b2b Media, където беше обявена за Employer Brand Leader на годината и спечели I-во място в категорията „Employer Branding Idea (in pandemic times)“. Отново за кампанията „Разчитайте на нас“ Kaufland получи отличие по отношение на своята работодателска политика от BAPRA Bright Awards 2021. 

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.