Kaufland България получи медал Best Buy за най-добро съотношение между цена и качество
2

Kaufland България получи медал Best Buy за най-добро съотношение между цена и качество

Сертификатът се издава въз основа на проведено проучване сред българските потребители

Kaufland България получи медал Best Buy за най-добро съотношение между цена и качество. Компанията получава сертификата след проведено проучване сред българските потребители. Допитването е осъществено онлайн в началото на годината, в резултат на което Kaufland България е отличена с Best Buy Аward 2021/2022 г. Организатор на проучването е независимата швейцарска организация ICERTIAS.

Медалът Best Buy Award е ясен показател, че продуктите и услугите, които компанията предлага, отговарят на строги стандарти за качество, като същевременно са на разумни цени. Името на Kaufland България е посочено от участвалите респонденти в категория „Търговска верига“ като компания, която предлага най-добро съотношение между цена и качество. 

За провеждането на онлайн проучването е използвана иновативната методология CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). DEEPMA се фокусира стриктно върху удовлетвореността на потребителите и измерва възприятието и мнението им за това кои продукти на пазара предлагат най-добро съотношение цена / качество. Използваните въпросници в допитването са с отворен край, а прилагането на DEEPMA помага да се елиминира влиянието на разпознаваеми марки на продукти и най-честия избор на потребителя по време на интервюта.

Като лидер в сектора за модерна търговия, основна цел на Kaufland е да бъде верен партньор на българското семейство. Компанията непрекъснато адаптира ценовите си предложения спрямо нуждите на клиентите, а предлагането на най-доброто съотношение между цена и качество е в основата на бизнес стратегията на търговската верига. Осигуряването на качествен и разнообразен асортимент на отлични цени е едно от най-важните клиентски обещания на Kaufland. Търговската верига предлага богат асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти на компанията на територията на страната. За да направи обслужването на своите клиенти винаги комфортно и приятно, Kaufland дава гаранция за безупречна свежест и качество на предлаганите в асортимента си продукти. Повече за всички обещания на компанията към нейните клиенти можете да откриете тук.

 

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufand.bg

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.