Катя Стратиева си прави бенефис с 10-о рали

Катя Стратиева си прави бенефис с 10-о рали "Барум"

Ще кара "Хюндай i20", предоставен от "Моторспорт Академи"

Най-титуловатата жена автомобилен пилот в България - европейската шампионка Екатерина Стратиева, се пуска за десети път в рали "Барум" от календара на европейския шампионат. С навигатора Георги Аврамов те ще участват с кола "Хюндайi20" купе в надпреварата с 12 скоростни отсечки в 3 етапа този уикенд. Катя обаче обяви, че това може би ще е нейният бенефис в автомобилния спорт.

"Състезанието ще е 98-о в кариерата ми и може би ще е последно от този ранг, заяви тя. - Иска ми се да ги закръгля на 100, но останалите 2 може би няма да са на толкова професионално ниво, а за удоволствие. Вече не мога да се подготвям така, както в предишните години, имам някои проблеми, които не ми позволяват. Затова благодаря на всички, които ме подкрепяха през годините."

Катя Стратиева сама е направила дизайна на колата, която й е предоставена от "Моторспорт Академи" с главен мениджър известния ни пилот Петър Гьошев. Нейно дело са и екипите с логото на спонсорите. Тя се занимава с дизайн и реклама и се изявява много успешно на това поприще.

Самият Петър Гьошев обяви, че ще дебютира в Чехия като ръководител на отбор. Той организира и едномарковото първенство Hyundai Racing Trophy у нас. В "Барум" ще има още две коли "Хюндай I20" с полски екипи - Себастиан Тертер/Томаш Борко и Пан Ярек/Михал Поразиж. В ралито се пускат над 278 души от 22 страни в 139 екипажа.

Европейската шампионка е направила тестове с колата, от които е останала особено доволна. „Първоначално бях с много резерви, съдейки по мощността на колата от едва 100 к.с., обясни тя. - Очаквах да бъде като една от първите ми състезателни коли – Suzuki Swift. Но още със запалването ме изненада звука, който е близък до този на Citroen C2 и кола от група А. Поради по-голямата колесна база е много по-лесна за управление и излизане от занасяне от С2, не изисква толкава усилия“

Програмата с Hyundai i20 Coupe стартира с основна идея развитие на млади пилоти в България, а в момента базата на екипа е в Твърдица и картинг пистата в града.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.