Кампанията „Бъди войник“ върна доверието на българина в армията и повиши самочувствието на военнослужещите. Това заяви министърът на отбраната Красимир Каракачанов на тържествената церемония, на която бяха наградени структурите, участвали в националната информационна кампания „Бъди войник“, съобщиха от МО.

„Показахме, че средствата, които се отделят за армията и които нарастват, не са средства, вкарани в някаква затворена система, а са насочени към повишаване на способностите на Българската армия, която не само днес, но и в столетията назад гарантира териториалната цялост, свободата и суверенитета на България“, каза Каракачанов. Той подчерта, че проведените 31 събития от кампанията, са реализирани с минимален бюджет, без шумни рекламни кампании само и единствено с усилията и желанието на структурите от Българската армия и благодари на всички, които са работили за тази кампания.
„Кампанията ще продължи и през следващата година, защото тя даде своите резултати. Тази година ще е втората, в която отчитаме положителен баланс – постъпилите в армията са повече от тези, които са напуснали“, отбеляза Каракачанов и допълни, че наред с кампанията ръководството на Министерството на отбраната предприема и други мерки, като реализиране на проектите за модернизация, отделяне на средства за ремонт на техниката и въоръжението, подобряване на материалната база и повишаване на възнагражденията за трета поредна година.

Каракачанов отличи с награда „Сувенир със символи на Министерството на отбраната“ участващите структури в кампанията: Съвместно командване на силите, Сухопътните войски, Военновъздушните сили, Военноморските сили, Съвместното командване на специалните операции, Служба „Военна полиция“, Националната гвардейска част, Централно военно окръжие, Национален военен университет „В. Левски“, Висше военноморско училище „Н. Й. Вапцаров“, Военномедицинска академия, дирекция „Операции и подготовка“, дирекция „Връзки с обществеността“, дирекция „Управление на човешките ресурси в отбраната“; Изпълнителна агенция „Военни клубове и военно-почивно дело“ и Информационния център на Министерството на отбраната.

„Кампанията е успешна, защото показахме пред обществото същността на армията, задачите които тя изпълнява, традициите, на които се основава и идеалите, на които служи“, каза от своя страна заместник-началникът на отбраната генерал-лейтенант Димитър Илиев. Той изрази благодарност към участващите в кампанията от името на началника на отбраната генерал Андрей Боцев. Илиев подчерта, че военното и политическото ръководство работят заедно за развитието на армията и с подкрепата на обществото професията на военнослужещия ще се утвърди като достойна професия, която ще бъде избор на много млади хора.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Иван Гешев: Проверяват се данъчните складове за над 4 млн. литра спирт

Главният прокурор Иван Гешев е възложил на Агенция „Митници” и на МВР да проверят данъчните складове дали не задържат спирт, което води до скок на цените на дезинфектантите, съобщи обвинител №1 по БНР.

Фандъкова: 229 са доброволците, готови да помагат на възрастните хора в София

229 са доброволците, готови помагат на възрастните хора в София. През тази седмица включихме 10 от тях към екипите на общината и на БЧК. Предстои да увеличим броя на гражданите-доброволци, за да можем да поемем разширяването на кръга от хора, на които помагаме. Това написа в профила си във Фейсбук столичният кмет Йорданка Фандъкова.