Как ни лъже парното? Отговорите на омбудсмана

Как ни лъже парното? Отговорите на омбудсмана

Аз съм на парно, моята сметка е по-висока от предишния отоплителен сезон. Това заяви в студиото на „Здравей, България“ на NOVA омбудсманът на Република България Диана Ковачева по повод хаоса със сметките за парно в столицата.

В репортаж абонат на столичната „Топлофикация“ заяви, че е щяла да получи инфаркт, когато на първа страница на фактурата е видяла сума от 2900 лв. Сметка.

„Жената е щяла да получи инфаркт от първа страница на фактурата - информацията е неясна и подвеждаща“, изтъкна Диана Ковачева. „Получавате фактурата, на първа страница виждате, че трябва да плащате хиляди лева, едва на втора страница може да видите на специалната фактура, колко трябва да доплащате. Първо, информацията е подвеждаща -. виждате една голяма сума на първа страница, която трябва да платите. Това не е сумата, която дължите“, посочи омбудсманът.

„Пратих препоръка информацията да бъде ясна, разбираема, не подвеждаща, такива са изискванията – не е ясно какво плащате. Когато хората не могат да разберат какво плащат, те не могат да защитят правата си“, добави Диана Ковачева.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.