Американската правителствена радиотелевизионна компания, излъчваща за чужбина, заяви, че ще накаже служителите си, отговорни за телевизионен материал за филантропа Джордж Сорос, които са нарушили професионалната етика и стандарти, предаде Асошиейтед прес.

Агенцията за глобални медии на САЩ съобщи, че работилите по материала ще бъдат временно отстранени от работа, докато трае разследването за "евентуални нарушения", и могат да бъдат наказани, включително уволнени в зависимост от резултатите от разследването.
Материалът за Сорос е бил пуснат през май по испаноезичната радиотелевизионна мрежа "Марти", която излъчва за Куба. В него Сорос се описва като "еврейски мултимилионер", упражняващ влияние върху държавите чрез неправителствени организации и се цитира коментар на консервативната организация "Джудишъл уотч" ("Правен наблюдател"), че той подкопава демокрациите.
Неотдавна Сорос беше обвинен от десни коментатори и политици, без да представят доказателства, че е финансирал мигранти, тръгнали към САЩ от Централна Америка.

По темата: сорос журналист
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Куче под карантина заради коронавируса

Кучето на жена, заразена с коронавируса, беше поставено под карантина в Хонконг след като взетите от животното проби са дали положителни резултати за наличие на болестта, съобщиха здравните власти, цитирани от Франс прес.