Жалваме се най-много от ВиК и топлофикациите

Жалваме се най-много от ВиК и топлофикациите

Потребителите подават най-много жалби срещу ВиК дружествата и топлофикациите. Омбудсманът Диана Ковачева отчете пред депутатите ръст на сигналите срещу доставчиците на обществени услуги през 2019 г.

На второ място са жалбите за нарушени социални права и проблеми с държавната администрация, съобщи Нова ТВ. Не липсват и оплаквания срещу фирмите за бързи кредити, частните съдебни изпълнители и мобилните оператори.

Гражданският защитник посочи в пленарна зала, че хората се оплакват от високата цена на водата, която в същото време е и с ниско качество. Сериозни са критиките на абонатите и към работата на „Топлофикация-София”.

„Какво да кажа за „Топлофикация”. Тя продължава да бъде сериозен проблем за хората. През миналата година хората се оплакваха от завишени и неясни сметки; от лошо качество на предоставяната услуги; от лошо качество на информацията, от проблеми с разпределението на дяловото разпределение в етажната собственост. Всички тези проблеми не са решени. Тази година стигнахме върха с хаоса в изравнителните сметки, с очакванията на хората за по-малки сметки след драстичното намаляване на цената на природния газ и с хаоса с фактурите, в които информацията е подвеждаща, неразбираема за тях”, обясни Диана Ковачева.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.