Ялчин Джем е новият търговски директор на Kaufland България

Ялчин Джем е новият търговски директор на Kaufland България

Той има 20-годишен опит в модерната търговия, като през последните 10 години е част от международната структура на Kaufland

Ялчин Джем е новият търговски директор на Kaufland България и член на Управителния съвет на компанията, считано от 1 юни 2021 година. Той ще отговаря за стратегическото управление и по-нататъшното развитие на търговската и маркетинговата дейност на Kaufland в България. Под негово ръководство веригата ще продължи да развива продуктовия си асортимент и да затвърждава позицията си на лидер в ритейл сектора в страната, който предлага разнообразие от качествени продукти на атрактивни цени.

Ялчин Джем има над 20 години опит в сектора за модерна търговия, 10 от които е прекарал като част от международната структура на Kaufland. В България идва от позицията прокурист и ръководител на звено „Дрогерия“ в дирекция „Търговия“ в Kaufland Германия, като последователно е преминал през редица позиции и звена в същата дирекция. Владее немски, английски, турски и френски език.

Дирекция „Търговия“, която ще се управлява от Ялчин Джем, е една от основните структури в Kaufland България. Нейният екип от близо 150 души отговаря за формирането и развитието на продуктовия асортимент в хипермаркетите на Kaufland България, за ценовата политика на търговската верига, както и за цялата й маркетингова дейност. Дирекцията обхваща отделите „Храни свеж асортимент“, „Храни сух асортимент“, „Собствени марки“, „Нехранителни стоки“, „Акционен мениджмънт“, „Маркетинг“, „Организация Търговия“ и „Системи за бизнес анализи“. 

Сред ключовите приоритети на Ялчин Джем са Kaufland да продължи да развива продуктовото си портфолио, като се фокусира върху иновации в продуктовия сегмент и увеличи асортимента с нови предложения, отговарящи на изискванията на българския потребител и удовлетворяващи неговите нужди. Под ръководството на Ялчин Джем Kaufland ще продължи своята бизнес политика, в която търговската верига се фокусира върху предлагането на разнообразен асортимент от средно 20 000 артикула за страната, качество и свежест на достъпни за българския потребител цени.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.