Използват Миро за реклама без негово разрешение (ОБНОВЕНА)

Използват Миро за реклама без негово разрешение (ОБНОВЕНА)

Фенове го съветват за съдебна битка, песента „Очите“ жъне още успехи

Лицето на певеца Миро се появи в реклама в популярния сайт за проджаби AliExpress.

Оказа се, че изпълнителят на „Губя контрол“ не е дал разрешение ликът му да бъде използван.

За това алармира самият той в социалните мрежи.

Когато си рекламно лице в AliExpress, но не знаеш...

написа във Фейсбук той към кадър от рекламата.

Продуктът е против косопад, а основната съставка е джинджифил. Той се предлага в руския вариант на Aliexpress и едно флаконче от бранда Mokeru с етерични масла от джинджифил от 30 мл струва 1,64 долара, след като е било намалено от 2,98 долара. Промоцият важи до 1 май, а явно продуктът не е нов, защото е събрал значително висок рейтинг от пазаруващите и има 66 отзива от потребители. Освен джинджифил, етеричното масло съдиржа още екстракт от мушмула, лайка и още натурални продукти. То се нанася само на засегнатите места и се втрива в продължение на 5-10 минути. Може да се използва ежедневно.

За да визуализират ефекта от продукта си производителите на Mokeru са използвали стара снимка на Миро, на която е с буйна и добре стилизирана руса коса. Брандът е собственост на фирмата Guangzhou Caiqi Cosmetics Company, която се хвали в описанието си в Aliexpress че над 370 000 души ежедневно използват продуктите им, като са и в топ 10 доставчици на продукти за коса в света.

„Може би това е твоят руски астрален близнак“, „Ти да видиш... Ако си го поръчам, дали ще ми изпратят и Миро?“ и

Може и на други продукти и марки да си рекламно лице без да знаеш.

Светът е голям!“, гласят част от коментарите под публикацията на музиканта.

Някои от феновете му пък го съветват  да си потърси правата в съда.

Междувременно Миро продължава да се радва на успеха на песента си „Очите“. Аудиото на парчето мина над 500 000 гледания в платформата за видеосподеляне YouTube. То прекара и няколко седмици на върха в националната класация за поп и рок музика.

Припомняме, че „Очите“ получи и специален видеоклип, който изпълнителят описва като „най-великолепната изненада“. 4-минутната лента разполага с много главни герои, част от които са попълнения от националния отбор по художествена гимнастика. Сред тях са световните шампиони Елена Бинева и Ренета Камберова. С участие във видеото се разписва и прима балерината на Националната опера Марта Петкова. Още в началото феновете разпознават и актрисата Диляна Попова. Идеята и реализацията му са дело на хореографката Маргарита Будинова.

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.