ИЗМАМА В МРЕЖАТА: Потребители получават дефектни продукти

ИЗМАМА В МРЕЖАТА: Потребители получават дефектни продукти

Стотици българи стават жертва на сайт фантом. Вместо поръчаните маркови електроуреди, аксесоари за игри и приспособления за кухнята, те получавали дефектни и нискокачествени стоки. Връщането им и връзката с търговеца се оказали невъзможни.

В капана попада и адвокат Мария Шаркова. От сайта поръчва малък електроуред, на промоция, още с първото пробване на дифузера обаче остава неприятно изненадана. Оказва се, че той въобще не работи. Адвокат Шаркова прави опит да го върне, предава Нова тв. 

„Предприех и съответните мерки: първо пробвах да се свържа по телефона – не успях, след това изпратих имейл, попълних формата за връщане на продукт – също безуспешно, най-накрая успях да се свържа с тях през Facebook”, разказва тя. Реакция от търговеца и този път обаче няма. Така адвокат Шаркова разбира, че вероятно е станала жертва на измама.

Тогава Шаркова решава да провери има ли коментари за търговеца и от други потребители във форумите в интернет. 

„В крайна сметка се оказа, че аз не съм единственият потребител, с който те са постъпили по този некоректен начин и всъщност не се касае за обикновен потребителски спор, а за десетки хора, които имат оплаквания срещу този търговец”, добави тя. Това потвърждават и от Комисията за защита на потребителите. През последните месеци жалбите от потърпевши до контролния орган са десетки. От Комисията обаче също не можели да достигнат до търговеца, който стои зад продажбите в сайта. А това затруднявало и проверките на инспекторите.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.