След като дебютното й парче Perfect влезе на активна ежедневна ротация в ефира на MTV, вторият сингъл на ALMA – Don’t Know, също привлече вниманието на институцията за съвременни хитове и от края на миналата седмица се нареди сред клиповете излъчвани по канала им MTV Dance.

Още с излизането си Don’t Know намери място в най-престижния плейлист на Spotify – New Music Friday в Швеция и Полша. В Швеция веригата H&M моментално го избра за част от саундтрака на магазините си в целия свят и ALMA започна да получава съобщения от всички краища на планетата. В Полша, където ALMA се превърна в звезда след шокиращия с лекотата си успех на дебютния й сингъл Perfect, премиерата на Don’t Know в радио и телевизионен ефир се състоя навръх 16-тия рожден ден на младата певица - 6 септември. Песента вече се върти по някои от ключовите музикални медии там и вече започна се придвижва нагоре в класациите.

У нас Don’t Know оглавява чарта за най-излъчвани песни в българския ефир за трета поредна седмица. Днес парчето излиза и във впечатляваща акустична версия, а във видеото към нея се появява и един от най-добрите китаристи у нас, учителят на ALMA по китара – Стойчо Стоянов.

Междувременно ALMA започна първата си учебна година в Англия, където ще учи музика, философия, драма и немски език.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

За седмица шоуто със симфоничния оркестър на Сан Франциско заработи 5,5 милиона долара

Metallica с кино рекорд

За седмица шоуто със симфоничния оркестър на Сан Франциско заработи 5,5 милиона долара

Седмица след като излезе ексклузивно само за една или две вечели на голям екран, вторият концерт на Metallica и симфоничния оркестър на Сан Франциско – S&M 2 се бетонира като най-голямото в историята рок събитие, излизало по кината със спечелени 5,5 милиона долара.