0

Я понската компания Honda разпространи първите снимки на обновения компактен кросоувър HR-V за следващата моделна година, който ще излезе на пазара през октомври. Модернизираният модел се отличава с промени във външния дизайн, а в интериора са използвани по-висококачествени текстилни материали. Освен с познатия бензинов двигател, от пролетта на 2019 г. Honda HR-V ще се предлага и с изцяло новия бензинов турбодвигател 1.5 VTEC Turbo, който понастоящем се поставя на Civic.

Японската компания Honda разпространи първите снимки на обновения компактен кросоувър HR-V за следващата моделна година, който ще излезе на пазара през октомври. Модернизираният модел се отличава с промени във външния дизайн, а в интериора са използвани по-висококачествени текстилни материали. Освен с познатия бензинов двигател, от пролетта на 2019 г. Honda HR-V ще се предлага и с изцяло новия бензинов турбодвигател 1.5 VTEC Turbo, който понастоящем се поставя на Civic.

В предната част на Honda HR-V са добавени нови LED светлини, свързани с масивна хромирана лайстна над радиаторната решетка. В предната броня има две секции с по-дълбоки въздушни отвори, в които са вградени и кръглите фарове за мъгла. Стандартно предните фарове вече са оборудвани и с дневни LED светлини с променен дизайн. Задната част на автомобила е декорирана с хромирана лайстна, а стоповете са покрити с по-тъмни лещи с опушен ефект. При моделите от по-високите нива на оборудване джантите са 17-инчови от алуминиеви сплави, а ауспухът е с хромиран накрайник. Предните и задните светлини са изцяло LED. Клиентите ще имат възможност да избират между осем цвята, сред които е новото тъмносиньо.

Обновената Honda HR-V остава най-мултифункционалният автомобил в класа си, благодарение на системата на Honda за сгъване на задните седалки Magic Seat. Новите предни седалки осигуряват още по-добра странична опора, особено в областта на раменете. За тапицерията от най-базовото ниво на оборудване са използвани висококачествени текстилни материали, а при по-високите нива е предпочетена комбинацията от текстил и кожа с двоен шев.

От самото си лансиране обновената Honda HR-V ще се предлага с икономичния атмосферен бензинов двигател 1.5 i-VTEC с максимална мощност 130 к.с. и максимален въртящ момент от 155 Нм при 4600 об/мин. С този мотор ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 10,7 секунди, когато е оборудван с 6-степенна механична трансмисия и за 11,2 секунди при версията с автоматичната трансмисия CVT. Този агрегат осигурява впечатляваща бленда от мощност и икономичност от 5,3 л/100 км.

От пролетта на 2019 година Honda HR-V ще се предлага и с изцяло новия бензинов турбодвигател 1.5 VTEC Turbo, който понастоящем се поставя на Civic. С него колата генерира мощност 182 к.с. и 220 Нм в диапазона от 1700 до 5500 об/мин. В гамата остава и дизеловият мотор 1.6 i-DTEC, който е получил сериозни подобрения.

Инженерите на Honda са работили много и са подобрили осезаемо шумоизолацията на автомобила. Според нивото на оборудване, обновената Honda HR-V за първи път ще бъде обзаведена със системата за активно заглушаване на шума, която намалява нискочестотния шум в интериора с помощта на вътрешни микрофони, заглушени с помощта на прецизно изчислена обратна фаза на сигнала през високоговорителите.