През 2015 г. японците от Honda възродиха модела си HR-V, който се произвеждаше от 1998 до 2006 г. Компактният кросоувър е един от най-атрактивните автомобили в сегмента, тъй като предлага много обширен салон в компактна каросерия с дължина от 4,33 метра при междуосие от 2,61 метра. Второто поколение на Honda HR-V има привлекателен и хармоничен дизайн и голям просвет, но не предлага задвижване 4х4. Наскоро у нас дебютира обновената Honda HR-V, което е освежена с фин фейслифт.

Подобренията в дизайна включват тъмен панел от полиран хром под радиаторната решетка вместо досегашната комбинация от черно и хром. В предната броня има секция от дълбоки въздушни отвори, в която са вградени и кръглите фарове за мъгла. Предните фарове и задните светлини вече са стандартно светодиодни, а дневните LED светлини са с нов дизайн.

Задната част на автомобила е опасана от тъмен хром, а стоповете са покрити с по-тъмни лещи с опушен ефект. При моделите от по-високите нива на оборудване джантите са 17-инчови от алуминиеви сплави, а ауспухът е с хромиран накрайник. Клиентите имат възможност да избират между осем цвята, сред които е новият тъмносин металик. Останалите предложения са перлените бои в червено, бяло и черно, както и вариантите на сребрист металик.

В интериора на Honda HR-V най-голямата новост са прекроените предни седалки, които осигуряват още по-добри странични опори, особено в областта на раменете. За текстилната тапицерия от най-базовото ниво на оборудване са използвани висококачествени материали, а при по-високите нива са комбинирани текстил и кожа с двоен шев. Honda HR-V си остава най-мултифункционалният автомобил в класа благодарение на патентованата система Magic Seat, благодарение на която можете да вдигнете отделно седалките и да ги фиксирате във вертикална позиция.

Първоначално обновената Honda HR-V се предлага с 1,5-литров атмосферен бензинов двигател 1.5 i-VTEC с максимална мощност 130 к.с. и максимален въртящ момент от 155 Нм при 4600 об/мин. Моторът се комбинира с 6-степенна ръчна скоростна кутия, с която ускорението от 0 до 100 км/ч става за 10,7 секунди. Механичната скоростна кутия радва с късия ход на лоста и прецизната смяна на предавките. За по-голямо удобство в града се предлага версия с безстепенна автоматична трансмисия CVT, с която кросоувърът ускорява от място до 100 км/ч за 11,2 секунди. Силовият агрегат осигурява прилична тяга и икономичност със среден разход на гориво от 5,3 л/100 км за модела с вариаторна трансмисия.

Обновената Honda HR-V е много приятна за шофиране. Точното и прецизно управление ще се харесат на всички водачи, които обичат да шофират по-спортно. Сцеплението с пътя е много добро и въпреки, че колата е само с предно предаване, може безпроблемно да се движи по черни пътища. Окачването с лекота се справя с по-голямата част от дупките по пътя и колата вози относително комфортно за класа си. Обновената Honda HR-V е доста по-стабилна в завоите и каросерията едва осезаемо се наклонява.

Инженерите на Honda са подобрили шумоизолацията в колата и по магистрала шумът от вятъра и гумите е почти недоловим. Според нивото на оборудване, обновеният кросоувър за първи път е обзаведен със системата за активно неутрализиране на шума. Тя е проектирана така, че се да намали нискочестотния шум в салона чрез вътрешни микрофони, заглушени с помощта на прецизно изчислена от гледна точка на времето обратна фаза на звуковия сигнал през високоговорителите.

Обновената Honda HR-V вече се предлага и у нас, а цените започват от 39 990 лева с ДДС.

Технически характеристики

Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT

1,5-литров 4-цилиндров бензинов двигател

CVT безстепенна автоматична скоростна кутия

130 к.с. максимална мощност при 6600 об/мин

155 Нм макс. въртящ момент при 4600 об/мин

11,2 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

187 км/ч максимална скорост

5,3 л/100 км среден разход на гориво

121 г/км емисии на СО2

48 990 лева цена на модела

По темата: Honda HR-V
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Британската марка оторизира „М Кар София” за официален партньор у нас

Сервиз за Rolls-Royce отвори врати в България

Британската марка оторизира „М Кар София” за официален партньор у нас

По пътищата на България се срещат все повече автомобили от най-престижната британска марка Rolls-Royce. Нарастващият брой на Rolls-Royce у нас наложи разширяване на сервизната мрежа. За целта водещият производител на луксозни автомобили Rolls-Royce Motor Cars упълномощи със статут на сервизен център „М Кар София“, който ще изпълнява функциите на официален сервиз на Rolls-Royce в България. Той ще извършва всички ремонтни и сервизни дейности на автомобилите Rolls-Royce.

Петото поколение на пикапа е готово за приключения на всякакъв терен

Mitsubishi L200 стана истински офроудър

Петото поколение на пикапа е готово за приключения на всякакъв терен

В столицата на Тайланд - Банкок, се състоя световната премиера на новия пикап Mitsubishi L200, който на някои пазари се продава като Triton. Петото поколение на модела е стратегически за марката, като предстои представянето му на останалите азиатски пазари, както и в Океания, Близкия Изток, Европа, Африка и Латинска Америка. Продажбите ще стартират в Тайланд на 17 ноември, като пикапът ще се предлага в около 150 страни по целия свят, а в Европа и България ще се предлага през есента на 2019 г.

Обновеният всъдеход е със свежа визия, подобрен интериор и по-богато оборудване

Suzuki Vitara дебютира с 1,0-литров турбомотор и 4х4

Обновеният всъдеход е със свежа визия, подобрен интериор и по-богато оборудване

Само месец след световната премиера на новото Suzuki Vitara в Париж, легендарният японски всъдеход беше представен и пред родната публика на сцената на столичната зала „Рейнбоу Плаза”. Обновената Vitara има промени главно в предната част, където виждаме нова маска и броня. Задните LED светлини са издадени навън и придават нова визия на задната част. С нов дизайн са и алуминиевите джанти.