През 2015 г. японците от Honda възродиха модела си HR-V, който се произвеждаше от 1998 до 2006 г. Компактният кросоувър е един от най-атрактивните автомобили в сегмента, тъй като предлага много обширен салон в компактна каросерия с дължина от 4,33 метра при междуосие от 2,61 метра. Второто поколение на Honda HR-V има привлекателен и хармоничен дизайн и голям просвет, но не предлага задвижване 4х4. Наскоро у нас дебютира обновената Honda HR-V, което е освежена с фин фейслифт.

Подобренията в дизайна включват тъмен панел от полиран хром под радиаторната решетка вместо досегашната комбинация от черно и хром. В предната броня има секция от дълбоки въздушни отвори, в която са вградени и кръглите фарове за мъгла. Предните фарове и задните светлини вече са стандартно светодиодни, а дневните LED светлини са с нов дизайн.

Задната част на автомобила е опасана от тъмен хром, а стоповете са покрити с по-тъмни лещи с опушен ефект. При моделите от по-високите нива на оборудване джантите са 17-инчови от алуминиеви сплави, а ауспухът е с хромиран накрайник. Клиентите имат възможност да избират между осем цвята, сред които е новият тъмносин металик. Останалите предложения са перлените бои в червено, бяло и черно, както и вариантите на сребрист металик.

В интериора на Honda HR-V най-голямата новост са прекроените предни седалки, които осигуряват още по-добри странични опори, особено в областта на раменете. За текстилната тапицерия от най-базовото ниво на оборудване са използвани висококачествени материали, а при по-високите нива са комбинирани текстил и кожа с двоен шев. Honda HR-V си остава най-мултифункционалният автомобил в класа благодарение на патентованата система Magic Seat, благодарение на която можете да вдигнете отделно седалките и да ги фиксирате във вертикална позиция.

Първоначално обновената Honda HR-V се предлага с 1,5-литров атмосферен бензинов двигател 1.5 i-VTEC с максимална мощност 130 к.с. и максимален въртящ момент от 155 Нм при 4600 об/мин. Моторът се комбинира с 6-степенна ръчна скоростна кутия, с която ускорението от 0 до 100 км/ч става за 10,7 секунди. Механичната скоростна кутия радва с късия ход на лоста и прецизната смяна на предавките. За по-голямо удобство в града се предлага версия с безстепенна автоматична трансмисия CVT, с която кросоувърът ускорява от място до 100 км/ч за 11,2 секунди. Силовият агрегат осигурява прилична тяга и икономичност със среден разход на гориво от 5,3 л/100 км за модела с вариаторна трансмисия.

Обновената Honda HR-V е много приятна за шофиране. Точното и прецизно управление ще се харесат на всички водачи, които обичат да шофират по-спортно. Сцеплението с пътя е много добро и въпреки, че колата е само с предно предаване, може безпроблемно да се движи по черни пътища. Окачването с лекота се справя с по-голямата част от дупките по пътя и колата вози относително комфортно за класа си. Обновената Honda HR-V е доста по-стабилна в завоите и каросерията едва осезаемо се наклонява.

Инженерите на Honda са подобрили шумоизолацията в колата и по магистрала шумът от вятъра и гумите е почти недоловим. Според нивото на оборудване, обновеният кросоувър за първи път е обзаведен със системата за активно неутрализиране на шума. Тя е проектирана така, че се да намали нискочестотния шум в салона чрез вътрешни микрофони, заглушени с помощта на прецизно изчислена от гледна точка на времето обратна фаза на звуковия сигнал през високоговорителите.

Обновената Honda HR-V вече се предлага и у нас, а цените започват от 39 990 лева с ДДС.

Технически характеристики

Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT

1,5-литров 4-цилиндров бензинов двигател

CVT безстепенна автоматична скоростна кутия

130 к.с. максимална мощност при 6600 об/мин

155 Нм макс. въртящ момент при 4600 об/мин

11,2 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

187 км/ч максимална скорост

5,3 л/100 км среден разход на гориво

121 г/км емисии на СО2

48 990 лева цена на модела

По темата: Honda HR-V
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новото BMW Серия 3 пленява със спортен дух, пъргавина и модерно оборудване

Седмо поколение на най-желания баварски седан

Новото BMW Серия 3 пленява със спортен дух, пъргавина и модерно оборудване

Вече над 40 години BMW 3-та серия е един от най-важните модели за компанията и най-желаният от почитателите на марката в целия свят. С продадени над 15 милиона екземпляра по свята в досегашните шест поколения на BMW Серия 3, моделът се е превърнал в символ на радостта от шофирането в луксозния D-сегмент. Със своя динамичен дизайн, пъргава управляемост, образцовата ефективност и иновативното оборудване, Серия 3 е олицетворение на типичните качества за автомобилите BMW, което го превръща в най-пълна степен в ядрото и сърцето на баварската марка.

Градският кросоувър дебютира у нас с три нива на оборудване и два турбодвигателя

Volkswagen T-Cross е най-малкият от братята T-Roc, Tiguan и Touareg

Градският кросоувър дебютира у нас с три нива на оборудване и два турбодвигателя

В столицата се състоя родната премиера на първия малък кросоувър на Volkswagen, наречен T-Cross. Новият градски SUV продължава атаката при високопроходимите автомобили и се нарежда достойно в гамата на марката до по-големите си братя T-Roc, Tiguan и Touareg. Новият Volkswagen T-Cross е изцяло нов модел и се очаква да завладее сърцата на потребителите със своята перфектна комбинация от стил, практичност, гъвкавост, свързаност и икономичност.

Третото поколение на модела привлича със спортен дизайн, качествен интериор и модерни технологии

KIA Ceed върви като по релси в завоите

Третото поколение на модела привлича със спортен дизайн, качествен интериор и модерни технологии

През 2006 година компанията KIA представи първото поколение на Ceed, който беше първият корейски модел, създаден от европейци за европейци. Автомобилът се произвежда в завода на компанията в Словакия и е един от най-популярните модели на марката в Европа. Второто поколение на Ceed се появи през 2012 г. и стана много предпочитан и у нас заради комбинацията от хармоничен дизайн, удобен интериор и не на последно място – висока надеждност и ниски разходи за поддръжка.