0

Д осега Honda HR-V се предлагаше само с атмосферен бензинов двигател 1.5 i-VTEC с мощност 130 к.с. Скоро обаче ще се появи новата версия на HR-V, наречена Sport. Моделът ще се задвижва с 1,5-литров турбобензинов двигател VTEC Turbo със 182 к.с. и ще се отличава със специални спортни настройки на шасито и окачването.

Досега Honda HR-V се предлагаше само с атмосферен бензинов двигател 1.5 i-VTEC с мощност 130 к.с. Скоро обаче ще се появи новата версия на HR-V, наречена Sport. Моделът ще се задвижва с 1,5-литров турбобензинов двигател VTEC Turbo със 182 к.с. и ще се отличава със специални спортни настройки на шасито и окачването.

Модификацията Honda HR-V Sport ще зарадва почитателите на функционалния кросоувър на Honda и с динамичен стилов пакет за екстериора, допълнителни подобрения в интериора, както и с дизайнерски опции, които ще са част от стандартното му оборудване.

Външният дизайн на Honda HR-V Sport се отличава с лъскавия черен хромиран панел, както и медни акценти в предната решетка, както и рамки на фаровете за мъгла. Във външния дизайн на HR-V Sport изпъкват тънкият преден сплитер, страничните декорации, оформлението на калниците и по-агресивната задна броня, решени в черно. Спортното оборудване включва и черни капаци на страничните огледала, както и динамичен стилов пакет с черни хромирани елементи и 18-инчови джанти от алуминиева сплав. Късите и дълги фарове стандартно са с LED светлини, както и мигачите и дневните светлини. Динамичното оформление продължава и в интериора, където предните седалки са с подобрена странична опора, както за долната си част, така и за облегалките. Салонът е тапициран в ексклузивна цветова комбинация от червена и черна кожа, като покривът е решен изцяло в черен цвят.

Новият бензинов двигател 1.5 VTEC Turbo дебютира миналата година в десетата генерация на Honda Civic. Мощният 4-цилиндров силов агрегат дарява HR-V с подобрена динамика и максимална мощност от 182 к.с. при 5500 об/мин за версията с 6-степенна механична скоростна кутия при 6000 об/мин за варианта с безстепенна автоматична трансмисия CVT. С ръчната скоростна кутия максималният въртящ момент от 240 Нм се постига при 1900-5000 об/мин, а за автоматичната предавателна кутия максималната тяга е 220 Нм при 1700-5500 об/мин.

Новата Honda HR-V Sport ще привлече потребителите, търсещи динамичен субкомпактен кросоувър. Част от спортната природа на тази версия е и специалната технология за високоефективни амортисьори. Те са монтирани отпред и отзад и намаляват страничното клатене и усукването на шасито. Като цяло подобряват стабилността, особено при внезапни смени на пътната лента. Освен това вибрациите при движение по неравни пътища са сведени до минимум. Воланът на тази версия е с уникални настройки благодарение на променливото отношение на кормилната рейка и пиньона, допълнено от фирмената технология на Honda за динамична устойчивост.