Досега Honda HR-V се предлагаше само с атмосферен бензинов двигател 1.5 i-VTEC с мощност 130 к.с. Скоро обаче ще се появи новата версия на HR-V, наречена Sport. Моделът ще се задвижва с 1,5-литров турбобензинов двигател VTEC Turbo със 182 к.с. и ще се отличава със специални спортни настройки на шасито и окачването.

Модификацията Honda HR-V Sport ще зарадва почитателите на функционалния кросоувър на Honda и с динамичен стилов пакет за екстериора, допълнителни подобрения в интериора, както и с дизайнерски опции, които ще са част от стандартното му оборудване.

Външният дизайн на Honda HR-V Sport се отличава с лъскавия черен хромиран панел, както и медни акценти в предната решетка, както и рамки на фаровете за мъгла. Във външния дизайн на HR-V Sport изпъкват тънкият преден сплитер, страничните декорации, оформлението на калниците и по-агресивната задна броня, решени в черно. Спортното оборудване включва и черни капаци на страничните огледала, както и динамичен стилов пакет с черни хромирани елементи и 18-инчови джанти от алуминиева сплав. Късите и дълги фарове стандартно са с LED светлини, както и мигачите и дневните светлини. Динамичното оформление продължава и в интериора, където предните седалки са с подобрена странична опора, както за долната си част, така и за облегалките. Салонът е тапициран в ексклузивна цветова комбинация от червена и черна кожа, като покривът е решен изцяло в черен цвят.

Новият бензинов двигател 1.5 VTEC Turbo дебютира миналата година в десетата генерация на Honda Civic. Мощният 4-цилиндров силов агрегат дарява HR-V с подобрена динамика и максимална мощност от 182 к.с. при 5500 об/мин за версията с 6-степенна механична скоростна кутия при 6000 об/мин за варианта с безстепенна автоматична трансмисия CVT. С ръчната скоростна кутия максималният въртящ момент от 240 Нм се постига при 1900-5000 об/мин, а за автоматичната предавателна кутия максималната тяга е 220 Нм при 1700-5500 об/мин.

Новата Honda HR-V Sport ще привлече потребителите, търсещи динамичен субкомпактен кросоувър. Част от спортната природа на тази версия е и специалната технология за високоефективни амортисьори. Те са монтирани отпред и отзад и намаляват страничното клатене и усукването на шасито. Като цяло подобряват стабилността, особено при внезапни смени на пътната лента. Освен това вибрациите при движение по неравни пътища са сведени до минимум. Воланът на тази версия е с уникални настройки благодарение на променливото отношение на кормилната рейка и пиньона, допълнено от фирмената технология на Honda за динамична устойчивост.

По темата: Honda Honda HR-V кросоувър
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Компактното купе с 4 врати съчетава спортен дизайн с високи технологии

Новият Mercedes-Benz CLA се превърна в умален CLS

Компактното купе с 4 врати съчетава спортен дизайн с високи технологии

През последните няколко години германците от Mercedes-Benz умеят успешно да жонглират с буквите, формите и пропорциите. Доказателство за това са последните няколко модела на марката. През миналата година компанията представи елегантния седан с форма на купе с 4 врати CLS, а сега в Лас Вегас Mercedes-Benz показа новото поколение на компактния седан CLA, който изглежда като умалено копие на CLS. Новият модел е построен върху платформата MFA, на която е базирана и новата А-класа.

Прототипът QX Inspiration съчетава визията на SUV и електрическо задвижване на четирите колела

Infiniti показа кросоувъра на бъдещето

Прототипът QX Inspiration съчетава визията на SUV и електрическо задвижване на четирите колела

Японската компания Infiniti разкри на автосалона в Детройт визията си за следващия голям кросоувър. С концепцията QX Inspiration, марката показва как ще изглежда бъдещия високопроходим модел, който ще има изцяло електрическо задвижване на четирите колела. Прототипът Infiniti QX Inspiration се задвижва от ефективна система за двойно предаване e-AWD с електрифицирано задвижване на четирите колела.

Компактният японски кросоувър се катери по планините с предно предаване

Suzuki Vitara предизвиква зимата

Компактният японски кросоувър се катери по планините с предно предаване

Обновеното Suzuki Vitara дебютира пред българската публика през ноември, като получи фини промени във външния вид, свежи цветове и повече няма да се предлага с дизелови двигатели. През зимата изпъкват предимствата на Suzuki Vitara, но много от потребителите купуват колата без да плащат за задвижване на четирите колела 4х4, тъй като ще я използват само за асфалтови пътища.