Досега Honda HR-V се предлагаше само с атмосферен бензинов двигател 1.5 i-VTEC с мощност 130 к.с. Скоро обаче ще се появи новата версия на HR-V, наречена Sport. Моделът ще се задвижва с 1,5-литров турбобензинов двигател VTEC Turbo със 182 к.с. и ще се отличава със специални спортни настройки на шасито и окачването.

Модификацията Honda HR-V Sport ще зарадва почитателите на функционалния кросоувър на Honda и с динамичен стилов пакет за екстериора, допълнителни подобрения в интериора, както и с дизайнерски опции, които ще са част от стандартното му оборудване.

Външният дизайн на Honda HR-V Sport се отличава с лъскавия черен хромиран панел, както и медни акценти в предната решетка, както и рамки на фаровете за мъгла. Във външния дизайн на HR-V Sport изпъкват тънкият преден сплитер, страничните декорации, оформлението на калниците и по-агресивната задна броня, решени в черно. Спортното оборудване включва и черни капаци на страничните огледала, както и динамичен стилов пакет с черни хромирани елементи и 18-инчови джанти от алуминиева сплав. Късите и дълги фарове стандартно са с LED светлини, както и мигачите и дневните светлини. Динамичното оформление продължава и в интериора, където предните седалки са с подобрена странична опора, както за долната си част, така и за облегалките. Салонът е тапициран в ексклузивна цветова комбинация от червена и черна кожа, като покривът е решен изцяло в черен цвят.

Новият бензинов двигател 1.5 VTEC Turbo дебютира миналата година в десетата генерация на Honda Civic. Мощният 4-цилиндров силов агрегат дарява HR-V с подобрена динамика и максимална мощност от 182 к.с. при 5500 об/мин за версията с 6-степенна механична скоростна кутия при 6000 об/мин за варианта с безстепенна автоматична трансмисия CVT. С ръчната скоростна кутия максималният въртящ момент от 240 Нм се постига при 1900-5000 об/мин, а за автоматичната предавателна кутия максималната тяга е 220 Нм при 1700-5500 об/мин.

Новата Honda HR-V Sport ще привлече потребителите, търсещи динамичен субкомпактен кросоувър. Част от спортната природа на тази версия е и специалната технология за високоефективни амортисьори. Те са монтирани отпред и отзад и намаляват страничното клатене и усукването на шасито. Като цяло подобряват стабилността, особено при внезапни смени на пътната лента. Освен това вибрациите при движение по неравни пътища са сведени до минимум. Воланът на тази версия е с уникални настройки благодарение на променливото отношение на кормилната рейка и пиньона, допълнено от фирмената технология на Honda за динамична устойчивост.

По темата: Honda Honda HR-V кросоувър
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Peugeot 508 SW съчетава стилна външност с щедро пространство за багаж

Най-красивото комби дойде в България

Peugeot 508 SW съчетава стилна външност с щедро пространство за багаж

След успешния старт на новия седан Peugeot 508 у нас, носител на престижната награда „Кола на годината” в България, сега марката лансира и версията комби, която по традиция носи името 508 SW. Уникалното комби Peugeot 508 SW се предлага в България на цени от 55 546 лева. Новото Peugeot 508 SW е вдъхновено от света на моделите с каросерия Shooting Break – комби с три врати. Дизайнът впечатлява с ниския спортен силует и съчетава елегантна външност и функционален интериор с щедро пространство за пътниците и голям леснодостъпен багажник.

Електрическият SUV пленява с ослепителен дизайн, върховен лукс и иновативни технологии

Jaguar I-PACE предизвиква фурор в премиум сегмента

Електрическият SUV пленява с ослепителен дизайн, върховен лукс и иновативни технологии

В света на автомобилите има нов модел, който предизвика истински фурор с появата си. За по-малко от една година от официалното си представяне, новият Jaguar I-PACE спечели повече от 70 престижни международни награди. Сред най-важните отличия са „Световен автомобил на 2019 година”, „Европейски автомобил на 2019 година”, „Най-добър дизайн в света за 2019”, „Кола на годината” в Германия, Великобритания и в Норвегия, както и „Най-добър иновативен двигател”. Всички тези отличия бяха заявка за един наистина перфектен автомобил.

Новото BMW Z4 пренася концепцията за класически роудстър към утрешния свят

Състезание с вятъра под открито небе

Новото BMW Z4 пренася концепцията за класически роудстър към утрешния свят

Двуместните спортни кабриолети присъстват в гамата на BMW още от създаването на автомобилното подразделение на марката. Модели като BMW 328, 507 и Z8 отдавна станаха култови и колекционерски. От 2002 г. марката възроди роудстъра в гамата си с първото BMW Z4, а сега дойде време за третото поколение на модела. Любимият на мнозина спортен двуместен открит модел се връща към корените си, като същевременно не пропуска да подчертае натрупания през годините опит. Ако обичате да шофирате бързо и от време на време се състезавате с мотоциклетисти на светофара, то най-подходящият автомобил за вас е BMW Z4.