0

С лед като постави два рекорда - на френската писта „Маникур” и на белгийската „Спа-Франкоршамп”, най-бързият хечбек с предно предаване Honda Civic Type R Challenge 2018 записа още едно рекордно постижение, този път на британската писта „Силвърстоун”. С време 2 минути 31 секунди и 32 стотни, новият Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на пистата, като подобри постижението на предишното поколение на модела в същото изпитание през 2016 г.

След като постави два рекорда - на френската писта „Маникур” и на белгийската „Спа-Франкоршамп”, най-бързият хечбек с предно предаване Honda Civic Type R Challenge 2018 записа още едно рекордно постижение, този път на британската писта „Силвърстоун”. С време 2 минути 31 секунди и 32 стотни, новият Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на пистата, като подобри постижението на предишното поколение на модела в същото изпитание през 2016 г.

Състезателната Honda Civic Type R беше пилотирана от Мат Нийл, трикратен шампион в британската надпревара за туристически автомобили BTCС, който и тази година се състезава в сериите с Honda Civic Type R за екипа на Halfords Yuasa Racing.

Пистата „Силвърстоун” е с дължина 5,89 км с бързи дълги прави и високоскоростни завои, комбинирани с много технични секции, в които колата се подлага на страхотни натоварвания. С високо темпо на оптимизирания 2,0-литров бензинов турбодвигател 2.0 VTEC Turbo, новият Civic Type R се представи блестящо и позволи на Мат Нийл да се възползва максимално от скоростта на правите и от бързото ускорение при излизане от острите завои.

За тази писта аеродинамичните характеристики са ключови, а Civic Type R осигурява най-добрия в класа баланс между обтекаемост и сцепление. Режимът +R и системата на адаптивното окачване дават възможност за стабилно пътно поведение, динамично ускорение и неутрално управление, което позволява по-висока скорост в трудните завои на „Силвърстоун”.