0

Т радиционно шегите и поздравите за различни световни дни са запазена марка на платформата Google, но за първи път от години насам търсачката няма да поздрави света с Деня на шегата. Новината бе съобщена от служители на компанията, които получили мейл от маркетинговия си директор Лорейн Тухил.

Т радиционно шегите и поздравите за различни световни дни са запазена марка на платформата Google, но за първи път от години насам търсачката няма да поздрави света с Деня на шегата. Новината бе съобщена от служители на компанията, които получили мейл от маркетинговия си директор Лорейн Тухил.

"При нормални условия "Денят на шегата" е традиция в Google, която отличава компанията от останалите. Тази година ще се отдалечим от тази традиция от уважение към всички, които се борят с пандемията COVID-19", казва Тухил в съобщението до служителите си.

"Нашата основна цел сега е да помогнем на хората, така че нека запазим шегите за следващия април, който несъмнено ще бъде много по-ярък. Вече спряхме всички централизирани проекти, посветени на този празник, но разбираме, че в рамките на екипите може да има инициативи, с които не сме запознати", казва маркетинговият директор.

Лорейн Тухил приканва служителите на Google да преразгледат намеренията си и да се откажат от предварително планираните шеги. Тази стъпка на интернет компанията не е изненада, тъй като зарази пандемията от коронавирус ситуацията в целия свят е много напрегната.

Усилията на Google за борба с коронавируса не се ограничават само до отказ от шегите на 1 април. Компанията обяви, че ще инвестира 800 милиона долара в подкрепа на малкия и среден бизнес чрез предоставяне на рекламни субсидии, дарения, заеми и други облекчения.