„Гучи“ предизвика фурор с онлайн ревю

„Гучи“ предизвика фурор с онлайн ревю

Онлайн ревюто на „Гучи“, което носи името „Епилог“, е най-гледаното дигитално събитие на марката с над 35,2 милиона гледания в световен мащаб.

Италианската модна къща излъчи 12-часово събитие, представящо новата й колекция. Това се случи на сайта gucci.com, както и в YouTube, Туитър, Weibo, приложението Gucci и на Фейсбук страницата на марката.

„Още преди COVID-19 ние твърдо вярвахме в смесването на дигиталните технологии и човешкия контакт. Технологичните и социалните медийни платформи не са просто инструменти; те представляват форма на изразяване, начин за създаване на смисъл и отваряне на нашия свят, света на въображението на Алесандро Микеле, пред световната публика. Това е още по-адекватно в света след COVID-19 и в „Гучи“ вярваме в този подход сега повече от всякога”, заяви Марко Бизари, който е президент и главен изпълнителен директор на „Гучи“.

Творческият директор Алесандро Микеле преименува колекцията „Круиз“ в „Епилог“, като разграничава марката си от традиционния моден календар, с планове да се показва само два пъти в годината.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.