Онлайн търговецът Ozone.bg придобива най-голямата верига магазини за видеоигри и гейминг аксесоари в страната Pulsar. Сделката е факт, след като Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) я е одобрила, става ясно от съобщение на сайта на регулатора.

Така Ozone.bg, който до момента продаваше единствено онлайн, ще притежава вече и добре разработени физически канали. Сумата по сделката не е ясна. Сайтът за онлайн търговия Ozone.bg работи през дружеството "Озон ентъртейнмънт", което има приходи от 15.7 млн. лв. за 2018 г., както и печалба от 218 000 лв. „Пулсар“ ЕООД извършва продажба на електроника (вкл. компютри, конзоли, монитори, аудио системи), компютърен софтуер (игри), компютърна периферия, аксесоари, дрехи, хоби продукти и играчки основно чрез магазинната си мрежа в страната, както и малка част (около 10%) чрез своя онлайн магазин на интернет страницата си www.pulsar.bg. Дружеството оперира търговски обекти в страната под марката „Пулсар” в София, Пловдив, Варна и Бургас.

По оборот веригата е сходна като мащаб с Ozone.bg – "Пулсар" отчита приходи от 9.95 млн. лв. за миналата година и 55 000 лв. печалба.

Основни конкуренти и на двете дружества са „Технополис България“ ЕАД, „Техномаркет България“ АД, „Данте Интернешънъл“ С.А. (emag.bg) и „Зора-М.М.С. и др. Съгласно установеното с решение на КЗК № 647/30.05.2019 г., през 2017 г. „Данте Интернешънъл“ С.А., което също като Ozone.bg извършва изцяло онлайн търговия, има пазарен дял между 5-10% при продажбата на електронни продукти. Според анализът на КЗК "Озон ентъртейнмънт" има пазарен дял около 5 на сто от електронни стоки, като регулаторът използва публикуваните от Националния статистически институт данни общо за онлайн и офлайн продажбите на дребно.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

„Интернет за всички 55+“ на А1 помогна на 100 души да се научат да използват компютър и мобилни устройства

А1 организира обучения по компютърна грамотност в рамките на инициативата „Интернет за всички 55+“. В обученията се включиха общо 100 мъже и жени на възраст между 55 и 83 години от малки населени места. Всяка група премина успешно през общо четири модула, разпределени в 20 учебни часа: въведение в компютърните технологии, работа с интернет, използване на мобилни устройства и безопасно сърфиране в мрежата. Курсовете бяха разработени и проведени в партньорство с асоциация „Съвременни читалища“ и се проведоха в градовете Белене, Дряново и Радомир, както и селата Ценово и Ново село, област Видин.

„Практикер” започва изграждането на хипермаркет в Пазарджик

На 11 декември, започна изграждането на хипермаркет за дома и градината „Практикер“ в Пазарджик. Той ще предложи на жителите на града и околността богат асортимент от над 50 хил. артикула за създаването и подобряването на дома и градината. На достъпни цени потребителите ще могат да закупят продукти на водещи световни и български производители за строителството, обзавеждането и ремонта. Първа копка направиха секретарят на община Пазарджик г-н Румен Кожухаров, управителят на фирмата изпълнител „Микс – Констръкшън“ ООД г-н Стамен Иванов и председателят на съвета на директорите на „Видеолукс холдинг” г-н Тодор Белчев, след като бе отслужен тържествен водосвет.

A1 предлага смартфони Samsung, Huawei, Honor и Nokia в коледната си кампания

А1 обяви смартфоните, които са включени в станалата вече традиционна кампания в сезона на зимните празници. Устройствата включват както едни от най-луксозните модели в каталога на телекома от 2019, така и смартфони, създадени с мисъл за семейния бюджет. Моделите са Huawei P30 Pro, Huawei P30, Huawei P30 lite, Samsung S10+, Samsung S10, Nokia 6.2, както и Honor 20 Pro, който се предлага в комплект със смарт гривната Honor Band 5.