Германците са похарчили средно около 100 евро (112 долара) на глава от населението през миналата година, за да си купят от магазините бира и напитки на основата на бира. Това сочи проучване на компанията за пазарни анализи Nielsen, цитирано от ДПА.

Знойното лято на 2018-та сложи край на продължилата дълго суша за националната напитка на Германия, каза експертът на пазара на бира в Nielsen Маркус Щтробел.

Общо около 6,1 млрд. литра бира и смесени с бира напитки са били продадени през миналата година, което е с 2,9% повече спрямо предходната година. Оборотът се е увеличил със 7% до 8 млрд. евро, като почти всички известни марки бира са повишили цените си през миналата година.

Докато класическите разновидности като пилзнер и пшеничната бира са се сблъскали с нарастваща конкуренция, то безалкохолната бира и смесените напитки на основата на бирата са станали все по-популярни, посочват анализатори на пазара.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Всеки четвърти у нас не е ползвал Интернет

В ерата на цифровите технологии всеки четвърти човек у нас никога не е използвал Интернет. Данните са идват от изследване на Националния статистически институт (НСИ) за потреблението на информационни и комуникационни технологии в домакинствата през 2019 г.

Двойно повече мегабайти за избрани планове SMART от VIVACOM

Мобилни планове на VIVACOM от SMART M+ нагоре вече са с двойно повече МВ на максимална скорост за първите 6 месеца на договора. Плановете имат включен достъп до интерактивния медиен портал TV GO за различен период от време спрямо тарифния план.

Танева: Пилешко със салмонела не е влязло в търговската мрежа

Охладеното полското пилешко месо със салмонела е иззето от БАБХ и нито килограм от него не е стигнало до потребителите и не е влязло в търговската мрежа, обяви земеделският министър Десислава Танева пред журналисти. Общо полският производител е внесъл 544 тона, но в 109 тона са открити вредни микроорганизми.