ФОТОФАКТ В МОНИТОР: Запалена цесекарка поема маркетинга на
4

ФОТОФАКТ В МОНИТОР: Запалена цесекарка поема маркетинга на "Левски"

Запалена фенка на ЦСКА ще движи маркетинга на вечния съперник "Левски" - това, което от няколко дни се върти в публичното пространство, бе безспорно доказано благодарение на снимки, които "Монитор" успя да намери.

Става въпрос за популярната допреди няколко години в червените среди Десислава Захариева, която понастоящем е маркетинг експерт на Palms Bet. Именно букмейкърската компания в понеделник официално подписа с "Левски" спонсорски договор, по силата на който

поема изцяло маркетинга и рекламата на футболния клуб за следващите 5 години (по думите на собственика Наско Сираков).

Само няколко часа по-късно обаче тарторът на "сините" ултраси Любомир Костадинов алармира с пост във Фейсбук, че Захариева, която на практика ще дърпа конците по това направление в клуба, е фенка на ЦСКА. "Привърженици на Левски не може и не трябва да работят в мърчъндайза и маркетинга на клуба, но не е проблем фенове на ЦСКА да ги управляват?", скочи Костадинов.

Най-лесно доказателство за думите му може да се открие в публичния факт, че

преди няколко години Захариева бе пресаташе на новосъздадения тогава клуб ЦСКА 1948,

който обаче не бе припознат от червена България като наследник на ЦСКА.

Нещо повече - преди разцеплението в редиците на "армейците" пък тя е била сред постоянното присъствие в Сектор "Г" и заедно с партньора й са били членове на популярната тогава, но вече несъществуваща ултрас фракция "Офанзива". Самата Захариева също така не пропуска публично да демонстрира любовта си към ЦСКА с публикации и множество снимки, в това число и на фенски татуировки по тялото си.

Запалянковци припомнят, че след като Palms Bet преди година започна партньорството си с "Левски", маркетинг експертката се появи публично на "Герена", за да представи на пресконференция нова линия фенски артикули. Въпреки че в профила й във Фейсбук изобилства от снимки, доказващи свързаността й с ултрас средите на ЦСКА (виж в галерията).

След като преди дни бе оповестено, че ще се занимава с маркетинга в "Левски", Захариева обясни, че

на теория не се води на пост в клуба.

На практика обаче именно тя ще движи нещата при "сините" в качеството й на висш служител в букмейкърската компания.

Също така пред "Спортал" тя коментира, че е професионалист и няма да демонстрира фенщина в работата си с "Левски". "Аз съм маркетинг директор на Palms Bet и във връзка с разширяването на партньорството ни с "Левски" започнахме работа по изготвяне на фирмена структура и маркетингова стратегия на "Левски". Във връзка с тези обвинения, относно фенските ми пристрастия, ще кажа, че аз съм професионалист и в работата ми няма място за фенщина. Заедно с "Левски" ще работим в посока пълно разгръщане на потенциала на марката", уточни Десислава Захариева, която преди дни присъства и на Общото събрание на акционерите в "Левски".

На въпрос дали се притеснява от физическа саморазправа заради симпатиите си към ЦСКА (подобно на събличането на Ивайло Петев на "Герена" през 2013 година), тя заяви:

"Подкрепям свободното изразяване на мнение, но не подкрепям физическите актове от последните години".

Интересното е, че това не е първи подобен случай, като преди малко повече от година имаше огледална ситуация. Тогава бившият клуб на Захариева - ЦСКА 1948, си назначи за пресаташе заклет левскар в лицето на Деян Спасов. И също първи "Монитор" публикува  снимки, както и сега, доказващи принадлежност към противниковия отбор. Тогава реакция от ЦСКА 1948, който понастоящем е на последното място в Първа лига, нямаше, но остава отворен въпросът дали с подобен развой ще е и актуалната ситуация в "Левски".

Назад

ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.