0

Ford представя за първи път новата версия шаси кабина на пикапа Ranger. Моделът Ranger Chassis Cab допълва гамата на Ranger, който е най-продаваният пикап в Европа всяка година от 2015 г. насам. Това осигурява нови възможности на широк набор от клиенти, които се занимават с дейности от строителство до военно дело, лесно да създават превозни средства, базирани на пикапа, носител на престижната награда „Международен пикап на 2020 година”. Новият Ranger шаси кабина ще бъде наличен за поръчка от януари 2021 г.

Ford представя за първи път новата версия шаси кабина на пикапа Ranger. Моделът Ranger Chassis Cab допълва гамата на Ranger, който е най-продаваният пикап в Европа всяка година от 2015 г. насам. Това осигурява нови възможности на широк набор от клиенти, които се занимават с дейности от строителство до военно дело, лесно да създават превозни средства, базирани на пикапа, носител на престижната награда „Международен пикап на 2020 година”. Новият Ranger шаси кабина ще бъде наличен за поръчка от януари 2021 г.

Здравата шаси кабина Ranger Chassis Cab използва издръжлива конструкция върху рамата, създавайки платформа с максимален потенциал за преобразуване. От Ford очакват комбинацията от шаси кабина, задвижване на четирите колела с офроуд способности и издръжливост, наред с горивната икономичност на турбодизеловия двигател EcoBlue да привлече интереса на сектори като строителството, комуналните услуги, горското стопанство, военните и спасителни служби, и много други.

Новият Ford Ranger Chassis Cab се предлага като каросерия с единична кабина в работната серия XL. Клиентите ще могат да се възползват и от мрежата на Ford с над 160 квалифицирани трансформатори на превозни средства на 13 пазара, които доставят експертно одобрени автомобили по индивидуална поръчка и за специализирани приложения, обезпечени и с гаранцията на производителя.

Шаси кабината на Ranger е здрава, издръжлива и доказана, като се отличава с усилено задно пружинно окачване за тежки товари и равна повърхност, върху която трансформаторите да надграждат до щедрата брутна маса на пикапа от 3270 кг. Дизайнът на единичната кабина позволява максимална дължина на преобразуване от 2518 мм зад кабината.

За задвижването на новия Ford Ranger Chassis Cab се използва 2,0-литровият турбодизелов двигател EcoBlue с мощност 170 к.с., в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия, осигуряващ 420 Нм въртящ момент за лесно теглене на тежки товари. Системата за задвижване на четирите колела е стандартна и се управлява лесно от централната конзола, позволявайки на водачите в движение да избират между задвижване на задните колела или 4х4, за да се адаптират най-добре към променящите се условия.

Настройката за задвижване на четирите колела с малък обхват подобрява производителността на стръмни хълмове и меки повърхности. Клиентите, които се нуждаят от още по-висока проходимост, могат да поръчат пикапа с електронно заключващ се заден диференциал, а за оптимално сцепление извън пътя се предлагат и гуми за всякакъв терен, с шарка на протектора за офроуд.

Предизвикателният терен няма да създаде голям проблем на преобразувания Ranger Chassis Cab, благодарение на дълбочината на газене до 800 мм, пътният просвет преди преобразуването от 237 мм и късия преден надвес за оптимизиране на ъгъла на приближаване. Шаси кабината Ranger може да тегли прикачен товар с тегло до 3500 кг, което позволява на операторите да теглят допълнително оборудване с лекота.

Европейската мрежа на Ford от квалифицирани трансформатори предлага експертен опит на предприятия за производство на безопасни, сертифицирани и индивидуални превозни средства. Компанията оптимизира потенциала на шаси кабината Ranger за широк спектър от преобразувания като различни каросерии, самосвали и дори градински събирачи на реколта. Всички предложени трансформации идват с гаранция, която съответства на тази, предлагана за стандартните модели на Ford.