Ford Puma тръгна със 7-степенна автоматична скоростна кутия
5

Ford Puma тръгна със 7-степенна автоматична скоростна кутия

Новата трансмисия се предлага и за Fiesta EcoBoost Hybrid, като с нея шофирането в града е по-приятно, по-динамично и по-екологично

Ford представи опция за нова 7-степенна автоматична скоростна кутия за моделите Puma и Fiesta, задвижвани от 1,0-литровия 3-цилиндров бензинов турбодвигател EcoBoost Hybrid. Тя за първи път ще позволи на водачите, които предпочитат автоматични скорости, да намалят емисиите си на CO2 и да спестят пари, използвайки 48-волтовата мека хибридна технология на Ford.

Новата 7-степенната автоматична трансмисия на Ford, предлагана за Puma и Fiesta, ще направи шофирането по-малко уморително, особено в градски условия на често спиране и потегляне. Освен това бързите и безпроблемни превключвания на предавките допълват електрически усилената производителност на хибридния задвижващ механизъм EcoBoost Hybrid, за да подобрят допълнително удоволствието от шофирането.

Комбинирането на 7-степенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител с хибридна задвижваща система носи на потребителите предимствата и на двете технологии. Също така, новата скоростна кутия увеличава възможностите за избор на хибридни решения, пестящи гориво, за хората, които искат автоматични скорости.

Новата 7-степенна автоматична трансмисия за двигателите EcoBoost Hybrid на Ford Puma и Ford Fiesta е особено подходяща за градско шофиране, където честото спиране и потегляне позволява редовно улавяне и повторно разгръщане на енергия. Новата 7-степенна автоматична скоростна кутия на Ford за първи път дава възможност за комбинация с ефективността на технологията EcoBoost Hybrid.

Технологията EcoBoost Hybrid на Ford използва задвижван от ремък интегриран стартер/генератор, за да възстанови енергията, която обикновено се губи по време на спиране и паркиране, зареждайки 48-волтова литиево-йонна батерия. Интегрираният стартер/генератор действа и като задвижващ механизъм, взаимодействайки си с двигателя, за да осигури помощ при въртящия момент, която може да подобри горивната ефективност или производителност, в зависимост от стила на шофиране.

Допълването на въртящия момент използва интегрирания стартер/генератор за да увеличи общия въртящ момент, наличен от задвижването с до 20 Нм, за по-отзивчиво ускорение в предавката. Намалявайки количеството работа, необходима за по-добра горивна ефективност на двигателя, допълнителният въртящ момент използва интегрирания стартер/генератор за да осигури още до 24 Нм.

Архитектурата с двоен съединител на 7-степенната автоматична скоростна кутия осигурява безпроблемно ускорение с плавна смяна на предавките. Автоматичните скоростни кутии могат да бъдат особено полезни за водачи с ограничена подвижност. Работата с два педала изисква значително по-малко усилие от водача, особено при градски сценарии за шофиране. Трансмисията има и функцията Stop & Go за адаптивен круиз контрол, която може изцяло да спре колата в трафик с често спиране и потегляне или да не се задейства, ако продължителността на спиране е по-малка от 3 секунди.

Прогнозните данни за Ford Fiesta с 1,0-литров двигател EcoBoost Hybrid със 125 к.с. и 7-степенна автоматична трансмисия са за среден разход от 5,2-5,6 л/100 км по WLTP, а за Ford Puma със същия двигател и автоматична трансмисия – 5,7-5,8 л/100 км според WLTP. За по-мощната версия на Ford Puma със 155 к.с. прогнозният разход на гориво е 5,8-5,9 л/100 км.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.