0

И зцяло новият електрически Mustang Mach-E пристига за клиентите в Европа в началото на 2021 г. Първият сериен автомобил на Ford със специален електрически силов агрегат съчетава динамиката на спортен автомобил със задвижване с нулеви емисии. Новият модел впечатлява с елегантен екстериор и с функционален интериор за петима пътници и включва система от следващо поколение SYNC и свръхмодерни функции за асистирано шофиране.

Изцяло новият електрически Mustang Mach-E пристига за клиентите в Европа в началото на 2021 г. Първият сериен автомобил на Ford със специален електрически силов агрегат съчетава динамиката на спортен автомобил със задвижване с нулеви емисии. Новият модел впечатлява с елегантен екстериор и с функционален интериор за петима пътници и включва система от следващо поколение SYNC и свръхмодерни функции за асистирано шофиране.

Новият Mustang Mach-E предоставя динамиката и емблематичния характер на най-продавания спортен автомобил в света на клиентите на електрически автомобили. Първият SUV на семейството на Mustang се задвижва от ефективен електрически силов агрегат и предлага динамиката на задвижване на задните колела с един мотор или на задвижване на всички колела с два електрически мотора. Опциите за батерията със стандартен и увеличен пробег елиминират притесненията относно придвижването, предлагайки до 610 км изцяло електрически пробег по стандарта WLTP между зарежданията за безпроблемно притежание и спокойствие на хората.

Новият Mustang Mach-E се предлага с два варианта на литиево-йонната батерия, за стандартен пробег с използваем капацитет 68 кВтч и увеличен пробег с 88 кВтч. Батерията е разположена централно между осите и под пода, като осигурява нисък център на тежестта, който подпомага спортната динамика на електрическия Mustang. Мощността на батерията се предава на изцяло нов електромотор, монтиран отзад с маслено охлаждане за задвижване на задните колела и допълнителен електромотор на предната ос за моделите, оборудвани със система на задвижване на всички колела.

Синхронният заден мотор с постоянни магнити осигурява максимален въртящ момент за 0,5 секунди с цел изключително бързи реакции. Новият Mustang Mach-E със задвижване на задните колела предоставя 269 к.с. с батерия със стандартен пробег, 294 конски сили с батерия с увеличен пробег и 430 Нм въртящ момент за ускорение от 0 до 100 км/ч от 6,1 до 6,2 секунди. Mustang Mach-E със задвижване на всички колела предоставя 269 к.с. с батерия със стандартен пробег, 351 к.с. с батерия с увеличен пробег и 580 Нм въртящ момент за ускорение от 0 до 100 км/ч от 5,1 до 5,6 секунди.

Mustang Mach-E First Edition е стандартно оборудван със задвижване на всички колела и батерия с увеличен пробег за мощност от 351 к.с., 580 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,1 секунди. Най-мощният Mustang Mach-E GT е стандартно оборудван със задвижване на всички колела и батерия с увеличен пробег с 487 к.с., въртящ момент 860 Нм и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Система за задвижване на всички колела прилага въртящ момент независимо към предните и задните колела за по-добро ускорение и по-прецизно управление. Всички настройки на амортисьорите, пружините, кормилното управление и електромотора са адаптирани за по-тесните европейски пътища с повече завои и ограничения.

Енергийно ефективните силови агрегати предоставят до 610 км изцяло електрически пробег за Mustang Mach-E със задвижване на задните колела по WLTP и до 540 км за Mustang Mach-E със задвижване на всички колела и First Edition. Зареждането е бързо и лесно. Ford предлага на клиентите си опционална зарядна станция Connected Wallbox, за да направи зареждането от дома по-бързо, по-интелигентно и по-удобно.

Батерията на Mustang Mach-E може да се зареди от 10% до 80% за около 6 часа чрез монтирана на стена станция, налична във версии 7,4 кВт и 11 кВт. Клиентите на Mustang Mach-E ще получат и два кабела за зареждане като стандартно оборудване. Единият е за обществена зарядна станция с дължина 6 метра и е съвместим с общия стандарт в Европа, а 6,7-метровият универсален кабел за зареждане у дома позволява свързване към стандартен домашен и 32A син индустриален контакт за по-високи скорости на зареждане.

Съвместимостта с постояннотоково бързо зареждане също е стандартно оборудване. При зареждане до 150 кВт чрез зарядно IONITY, Mustang Mach-E със задвижване на задните колела и батерия с увеличен пробег ще добави средно 119 км пробег в рамките на 10 минути. Моделите Mustang Mach-E със задвижване на всички колела и батерия с увеличен пробег и First Edition ще добавят средно 107 км заряд за около 10 минути. И двете конфигурации на задвижване с батерия с увеличен пробег ще постигнат заряд от 10% до 80% за 45 минути.

Иновациите при Mustang Mach-E включват и най-модерните технологии на Ford за комфорт, удобство и подпомагане на шофирането. Системата от следващо поколение SYNC се учи от поведението на водача, за да прави препоръки, пестящи време и средства. Системата Phone As A Key дава възможност за безключов достъп чрез разпознаване на смартфона на собственика. Функцията „Интелигентен пробег” може по-точно да изчисли пробега чрез свързаност в облака.

Най-новите технологии на Ford за асистирано шофиране, паркиране и избягване на инциденти осигуряват напълно интуитивно, намаляващо стреса изживяване зад волана. Всеки Mustang Mach-E ще предлага режими на шофиране Whisper (Шепот), Active (Активен) и Untamed (Необуздан), които адаптират динамиката на задвижване и сетивните изживявания спрямо настроението на водача. Всеки един от режимите създава различна среда чрез промяна на това, което водачът вижда, чува и усеща зад волана.