Ford Mustang Mach-E посреща бъдещето с нулеви емисии
8

Новият модел пристига за клиентите в Европа в началото на 2021 г.

Ford Mustang Mach-E посреща бъдещето с нулеви емисии

Първият електрически SUV на марката съчетава спортна динамика, функционален интериор и модерни технологии

Изцяло новият електрически Mustang Mach-E пристига за клиентите в Европа в началото на 2021 г. Първият сериен автомобил на Ford със специален електрически силов агрегат съчетава динамиката на спортен автомобил със задвижване с нулеви емисии. Новият модел впечатлява с елегантен екстериор и с функционален интериор за петима пътници и включва система от следващо поколение SYNC и свръхмодерни функции за асистирано шофиране.

Новият Mustang Mach-E предоставя динамиката и емблематичния характер на най-продавания спортен автомобил в света на клиентите на електрически автомобили. Първият SUV на семейството на Mustang се задвижва от ефективен електрически силов агрегат и предлага динамиката на задвижване на задните колела с един мотор или на задвижване на всички колела с два електрически мотора. Опциите за батерията със стандартен и увеличен пробег елиминират притесненията относно придвижването, предлагайки до 610 км изцяло електрически пробег по стандарта WLTP между зарежданията за безпроблемно притежание и спокойствие на хората.

Новият Mustang Mach-E се предлага с два варианта на литиево-йонната батерия, за стандартен пробег с използваем капацитет 68 кВтч и увеличен пробег с 88 кВтч. Батерията е разположена централно между осите и под пода, като осигурява нисък център на тежестта, който подпомага спортната динамика на електрическия Mustang. Мощността на батерията се предава на изцяло нов електромотор, монтиран отзад с маслено охлаждане за задвижване на задните колела и допълнителен електромотор на предната ос за моделите, оборудвани със система на задвижване на всички колела.

Синхронният заден мотор с постоянни магнити осигурява максимален въртящ момент за 0,5 секунди с цел изключително бързи реакции. Новият Mustang Mach-E със задвижване на задните колела предоставя 269 к.с. с батерия със стандартен пробег, 294 конски сили с батерия с увеличен пробег и 430 Нм въртящ момент за ускорение от 0 до 100 км/ч от 6,1 до 6,2 секунди. Mustang Mach-E със задвижване на всички колела предоставя 269 к.с. с батерия със стандартен пробег, 351 к.с. с батерия с увеличен пробег и 580 Нм въртящ момент за ускорение от 0 до 100 км/ч от 5,1 до 5,6 секунди.

Mustang Mach-E First Edition е стандартно оборудван със задвижване на всички колела и батерия с увеличен пробег за мощност от 351 к.с., 580 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,1 секунди. Най-мощният Mustang Mach-E GT е стандартно оборудван със задвижване на всички колела и батерия с увеличен пробег с 487 к.с., въртящ момент 860 Нм и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Система за задвижване на всички колела прилага въртящ момент независимо към предните и задните колела за по-добро ускорение и по-прецизно управление. Всички настройки на амортисьорите, пружините, кормилното управление и електромотора са адаптирани за по-тесните европейски пътища с повече завои и ограничения.

Енергийно ефективните силови агрегати предоставят до 610 км изцяло електрически пробег за Mustang Mach-E със задвижване на задните колела по WLTP и до 540 км за Mustang Mach-E със задвижване на всички колела и First Edition. Зареждането е бързо и лесно. Ford предлага на клиентите си опционална зарядна станция Connected Wallbox, за да направи зареждането от дома по-бързо, по-интелигентно и по-удобно.

Батерията на Mustang Mach-E може да се зареди от 10% до 80% за около 6 часа чрез монтирана на стена станция, налична във версии 7,4 кВт и 11 кВт. Клиентите на Mustang Mach-E ще получат и два кабела за зареждане като стандартно оборудване. Единият е за обществена зарядна станция с дължина 6 метра и е съвместим с общия стандарт в Европа, а 6,7-метровият универсален кабел за зареждане у дома позволява свързване към стандартен домашен и 32A син индустриален контакт за по-високи скорости на зареждане.

Съвместимостта с постояннотоково бързо зареждане също е стандартно оборудване. При зареждане до 150 кВт чрез зарядно IONITY, Mustang Mach-E със задвижване на задните колела и батерия с увеличен пробег ще добави средно 119 км пробег в рамките на 10 минути. Моделите Mustang Mach-E със задвижване на всички колела и батерия с увеличен пробег и First Edition ще добавят средно 107 км заряд за около 10 минути. И двете конфигурации на задвижване с батерия с увеличен пробег ще постигнат заряд от 10% до 80% за 45 минути.

Иновациите при Mustang Mach-E включват и най-модерните технологии на Ford за комфорт, удобство и подпомагане на шофирането. Системата от следващо поколение SYNC се учи от поведението на водача, за да прави препоръки, пестящи време и средства. Системата Phone As A Key дава възможност за безключов достъп чрез разпознаване на смартфона на собственика. Функцията „Интелигентен пробег” може по-точно да изчисли пробега чрез свързаност в облака.

Най-новите технологии на Ford за асистирано шофиране, паркиране и избягване на инциденти осигуряват напълно интуитивно, намаляващо стреса изживяване зад волана. Всеки Mustang Mach-E ще предлага режими на шофиране Whisper (Шепот), Active (Активен) и Untamed (Необуздан), които адаптират динамиката на задвижване и сетивните изживявания спрямо настроението на водача. Всеки един от режимите създава различна среда чрез промяна на това, което водачът вижда, чува и усеща зад волана.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.